Re: Probleem betalingsmethode

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Probleem betalingsmethode

★★★ Newbie

Je handeling kan niet verwerkt worden
We kunnen je bestelling op het moment niet verwerken vanwege een probleem met de door jou opgegeven betalingsmethode.

Gebruik een andere betalingsmethode om je bestelling te voltooien of probeer het later opnieuw.

 

 

Telkens krijg ik dit bericht weer!!! Ik word er gek van! Kan dus eigenlijk nooit meer spelletjes kopen via origin terwijl ik altijd daarop besteld heb!! Ik wil gewoon via mijn bank kunnen betalen...

 

 

Bericht 1 van 4 (1.629 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Probleem betalingsmethode

★★★★★ Expert
Doe je de aankoop via de Origin website of de Origin cliënt, @bienie97?

Probeer de Origin cliënt eens en later nog eens. Heb je ook al een andere betalingsmethode geprobeerd? Gebruik een bekabelde internetverbinding en sluit alle overige openstaande software af. Is het mogelijk dat de beveiligingssoftware iets blokkeert?

Voor het aankopen te doen heb je een meerderjarig account nodig.
Om uitbreidingen te downloaden/spelen heb je het basisspel nodig.
Je kan de status van de bestelling nagaan op: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index
Het verwerken van een bestelling kan tot 36 uren duren.

Indien je de aankoop probeert te doen via de webbrowser (de Origin website), dan kan je de Cookies hiervan eens wissen en nogmaals proberen. Gebruik een andere webbrowser dan IE / Edge en zorg ervoor dat deze is bijgewerkt. Probeer de opties voor een nieuw profiel aan te maken, een privé venster of veilig opstarten, indien de webbrowser hierover beschikt. Bij voorkeur dien je een bekabelde internetverbinding te gebruiken en overige software helemaal af hebben gesloten. Heb je de Cookies en webbrowser cache gewist?

Indien je de aankoop probeert te doen via de Origin cliënt, dien je te controleren dat je met de juiste EA / Origin account bent aangemeld, de Origin cliënt niet gehinderd wordt en toegang heeft tot het internet.

Laat je nog weten hoe het hiermee is afgelopen?
Bericht 2 van 4 (1.575 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Probleem betalingsmethode

★★★ Newbie

Ik heb precies hetzelfde probleem

Bericht 3 van 4 (1.333 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Probleem betalingsmethode

★★★★★ Expert
Hetzelfde dan voor jou, @El_SiMonstruo. Controleer de ingevulde gegevens en probeer het (later eens) opnieuw.
Of toch een andere betalingsmethode gebruiken.
Contact gaan opnemen met de helpdesk.


Groetjes.
Bericht 4 van 4 (1.269 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen