Re: Potje fifa met iets op het spel....

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Potje fifa met iets op het spel....

★★★ Novice

Tijdens een gezellig avondje met wat vrieden hadden we na een hoop gepraat over voetbal en fifa beslote om een tournooi te houden waarvan de winnaar een leuk prijsje zou krijgen op ultimate team heb ik een transfer ban gekregen omdat ik had gewonnen omdat er een speler van mij is gekocht voor de maximale prijs. Ik zou deze coins graag in willen leveren om de mogelijkheid terug te krijgen om items op de transfermarkt te kopen/verkopen. Zou iemand mij AUB hiermee kunnen helpen?

Bericht 1 van 8 (542 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Potje fifa met iets op het spel....

★★★★★ Expert
Hallo @0345skydevilnl,

Bekijk dit helpartikel over hoe kan je meer informatie kan krijgen over een verbanning of schorsing: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 3 van 8 (512 Weergaven)

Alle reacties

Re: Potje fifa met iets op het spel....

★★★ Novice
Bericht 2 van 8 (539 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Potje fifa met iets op het spel....

★★★★★ Expert
Hallo @0345skydevilnl,

Bekijk dit helpartikel over hoe kan je meer informatie kan krijgen over een verbanning of schorsing: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/


Groetjes.
Bericht 3 van 8 (513 Weergaven)

Re: Potje fifa met iets op het spel....

★★★ Novice

Ik heb een mail gestuurd maar 4 dagen verder nog geen antwoord gekregen... ik kan helaas ngsteeds geen gebruik maken van de transfermarkt. Er zijn een aantal SBC’s bezig die ik graag zou willen doen maar kan het niet doen omdat ik buiten de transfermarkt ben gesloten. Kan hier AUB iets aan gedaan worden?

Bericht 4 van 8 (460 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Potje fifa met iets op het spel....

★★★ Novice
Bericht 5 van 8 (459 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Potje fifa met iets op het spel....

EA SPORTS FC Team

Hey kan even duren voordat je een antwoord krijgt van ons ToS team @0345skydevilnl, ik raad je dan ook aan om dit geduldig af te wachten.

Jason.png
Bericht 6 van 8 (425 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Potje fifa met iets op het spel....

★★★ Novice

@EA_Jason bedankt voor je bericht, ik zal het rustig afwachten. Als ik na een week niks heb gehoord zou je me dan aanraden het bericht opnieuw te versturen?

Bericht 7 van 8 (412 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Potje fifa met iets op het spel....

EA SPORTS FC Team

Nee dat niet, wanneer je het verzoek 1 keer aanmaakt zal het onderzocht worden, het is dus niet nodig om er meerdere aan te maken.

Jason.png
Bericht 8 van 8 (387 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen