Re: Positiviteit evenement

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Positiviteit evenement

★★ Newbie

Kun je nog de positiviteit evenement doen, of kon dat alleen in 2018? want ik wil graag de cadeautjes ontgrendelen!

Bericht 1 van 2 (159 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Positiviteit evenement

Champion

Jammer genoeg kan je Millie Bobby Brown niet meer oproepen @colorhoneyy. Maar als het goed is zou je de cadeautjes nog wel kunnen vinden in de optie bouwen. Ze zijn alleen wel vergrendeld. De uiteindelijke beloning voor je Sim is dat deze goedheidsambassadeur kan worden en andere Sims kan oproepen om positief te doen. Dat is dus uiteindelijk een eigenschap en ook die kan je je Sim geven.

Als je daar interesse in hebt dan zal je wel wat moeten cheaten. Dus laat maar weten of je dat wilt of dat je toch wilt wachten op een eventuele terugkeer van Millie Bobby Brown. Of zij ooit nog terugkeert durf ik niet te zeggen.

 

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (143 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help