Re: Politiebureau verschijnt niet als ik meega naar het werk

door Phantomlover1717
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Politiebureau verschijnt niet als ik meega naar het werk

★★★ Newbie

Lieve mede Simsers, 


Ik speel de Sims 4 naar het werk gaan. Als ik als Rechercheur mee ga naar het werk is het politiebureau verdwenen bij aankomst. Er staan alleen twee gevangen zielig in een hoekje op het kavel 😂. Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat het politiebureau weer verschijnt?

ik heb mijn spel al een keer gerepareerd, maar dat helpt niet. 

alvast bedankt! ❤️

Bericht 1 van 3 (314 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Politiebureau verschijnt niet als ik meega naar het werk

★★★★★ Expert
Waarschijnlijk gebruik je aangepaste inhoud die je probleem veroorzaakt, @JShanice. Je dient deze te verwijderen en/of de volledige basisstappen te doen:

De Origin cliënt en alle spellen van Origin helemaal afgesloten zijn, voordat je begint.
De Sims 4 map in je "Documenten\ Electronic Arts" hernoemen.
De cache van Origin cliënt leegmaken. Zie daarvoor het helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Vervolgens ga je het spel repareren. Rechtsklik in de spelbibliotheek van de Origin cliënt op De Sims 4 en de optie "Repareren" kiezen.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (303 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Politiebureau verschijnt niet als ik meega naar het werk

Het verdwijnen van gebouwen is al langer een probleem @JShanice.
Ik weet niet of het politiebureau ook onderdeel van dit probleem is, maar je kunt deze opties eens proberen:
https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/OPEN-Houses-Lots-disappear/m-p/4620279#M99261

 

Met de cheat 'bb.enablefreebuild' zou je de werkplek moeten kunnen aanpassen/opslaan, mogelijk dat je het politiebureau in de gallerij kunt vinden. 


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 3 van 3 (263 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help