Re: Peuters en voorwerpen

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Peuters en voorwerpen

★★★★★ Newbie

Het probleem is dat peuters geen acties meer kunnen uitvoeren wanneer ze items in het bezit hebben; dit kan speelgoed zijn, maar ook eten. Dit geldt voor: eten, op het potje gaan en slapen. Zodra ik met een van mijn andere sims naar een andere locatie ga, stopt dit probleem en zie je het voorwerp plotseling ‘zweven’ boven bijvoorbeeld het bed of het potje. Het is dus op te lossen als je de locatie verlaat, maar het is wel mega irritant. Ik hoop dat deze bug zsm kan worden gefixt. 

Bericht 1 van 2 (228 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Peuters en voorwerpen

★★★★★ Expert


Hallo @robinkusters,

Je kan beginnen met de basisstappen, of je probleem al hiermee kan opgelost worden.
  1. Hernoem De Sims 4 map in je Documenten.
  2. Tevens kan je ook de cache van de Origin cliënt leegmaken.
  3. Hierna repareer je De Sims 4 via spelbibliotheek van de Origin cliënt.

Je kan het beste alle overige programma's afsluiten, want deze kunnen mogelijk voor conflicten veroorzaken tijdens het draaien van De Sims 4. Sommige beveiligingssoftware kan onbedoeld de oorzaak zijn van dit.

Beheerder voor modificaties en aangepast inhoud.

Ook deze andere manier zou je kunnen proberen.

@Phantomlover1717 gaf aan op de Engelstalige forum tak dit soort problemen vermeld worden. Misschien heb je iets aan de suggesties die hier vermeld worden?


Groetjes.


Bericht 2 van 2 (221 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help