Re: Permanente ban transfermarkt FIFA 19

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Permanente ban transfermarkt FIFA 19

★★★ Newbie

Hallo,

 

ik was gisteren op de app aan het kijken toevallig en zag een paar rare transfers terwijl ik niet aan het spelen was, dacht foutje mischien, een uur later keek ik weer waren al mijn coins weg en ik gebanned op transfermarkt, hoe kan dit? En hoe kan r opgelost worden?

Bericht 1 van 49 (9.669 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Permanente ban transfermarkt FIFA 19

EA SPORTS FC Team

Hallo @Jasperd1990,

 

Als je dit niet zelf hebt gedaan, neem dan contact op met onze helpdesk. Mogelijk zat er iemand anders op jouw account. 

 

Ze kunnen exact voor je controleren wat er gebeurd is en je in contact brengen met ons Terms of Service team dat over sancties gaat en je helpen met het account te beveiligen voor het geval dat er iemand anders op jouw account zat.

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 49 (9.618 Weergaven)

Alle reacties

Re: Permanente ban transfermarkt FIFA 19

EA SPORTS FC Team

Hallo @Jasperd1990,

 

Als je dit niet zelf hebt gedaan, neem dan contact op met onze helpdesk. Mogelijk zat er iemand anders op jouw account. 

 

Ze kunnen exact voor je controleren wat er gebeurd is en je in contact brengen met ons Terms of Service team dat over sancties gaat en je helpen met het account te beveiligen voor het geval dat er iemand anders op jouw account zat.

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 2 van 49 (9.619 Weergaven)

Re: Permanente ban transfermarkt FIFA 19

★★★ Newbie

@EA_Jason

dank je voor je reactie, heb actie ondernomen en nu een bericht gekregen dat jullie zeg vinden dat je correct gehandeld hebben.

ikzeldf ben het hier niet mee eens, want ik ben mezelf van geen kwaad bewust, kan ik hier iets tegen doen?

kan ik op een manier de permanente ban van de transfermarkt opheffen of wat raad je me aan?

Bericht 3 van 49 (9.595 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Permanente ban transfermarkt FIFA 19

EA SPORTS FC Team

Helaas niet, als het ToS team heeft geconstateerd dat de sanctie terecht was, is er niets dat we eraan kunnen veranderen.

Jason.png
Bericht 4 van 49 (9.581 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Permanente ban transfermarkt FIFA 19

★★★ Newbie

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb de Ultimate Editie gekocht voor 90 euro. En speel een kleine 2 maanden fanatiek, op mijn account. Op een dag kijk ik op de web app en zijn er flink wat munten weg en ben ik geblokkeerd van de markt. Dit heb ik zelf niet gedaan, maar mijn account is nu wel onbruikbaar.. Wat raad u mij aan?

Bericht 5 van 49 (9.532 Weergaven)

Re: Permanente ban transfermarkt FIFA 19

EA SPORTS FC Team

@Remko68 Neem in dat geval even contact op met onze helpdesk Standard smile

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 6 van 49 (9.520 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Permanente ban transfermarkt FIFA 19

★★★ Newbie

Mijn transfermarkt is ook permanent gebanned maar i k heb het help center gebeld en die zeiden dat heg nog ontgrendeld kan worden is dat zo?

Bericht 7 van 49 (9.117 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Permanente ban transfermarkt FIFA 19

★★ Novice
Ik heb precies hetzelfde gehad tijdens de eerste Future Stars SBC dat je bronzen spelers moest inleveren voor een player pick pack (met de kans op elke speler uit het spel). Toen een heel aantal spelers verkocht en volgende ochtend was ik gebanned.

Weet je al meer?
Bericht 8 van 49 (9.101 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Permanente ban transfermarkt FIFA 19

EA SPORTS FC Team

@xTehExploree  Gebruikt dan dit webformulier: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/

 

@Joppe1609 Het antwoord dat je van ons ToS team krijgt over de schorsing klopt, dat is het team dat er over gaat en niet onze mensen van de helpdesk Standard smile

Jason.png
Bericht 9 van 49 (9.083 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Permanente ban transfermarkt FIFA 19

★★★ Newbie

hoi, ik ben ook gebanned van de transfermarket omdat ik volgens jullie coins heb verkocht wat helemaal niet klopt maarja… wat kan ik er aan doen om weer op de transfermarket te mogen? 

Bericht 10 van 49 (9.003 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help