Permanente Transfer ban

door Tank-Hubby171189
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Permanente Transfer ban

★★★★ Novice

Goedemiddag,

 

 

Na ongeveer 3 maanden geleden had ik een permanente ban gekregen voor mijn transfermarkt, vanwege coins distributie (ontvangen) alleen is hier echter misbruik van gemaakt en ook nog eens achter mijn rug om. Een vriend van mijn ex wilde in eerste instantie wraak op nemen, daarbij nadat ik die ban kreeg, ontving ik een mail van hem, dat hij hier achter zat. Totdat ik er genoeg van had gekregen en met hem in gesprek ging, hij schrok zich te pletter wat erin privé had afgespeeld en bood vervolgens zijn excuses aan wat hij geflikt had. Hij zou het proberen op te lossen maar na zelf vele malen gemaild te hebben met het speciale team, kreeg ik van hem te horen dat het alweer aan mijn moest aankomen om met ze te mailen. Met bestanden als bewijzen lijk ik niet serieus genomen te worden en krijg ik telkens hetzelfde bericht terug.

 

Maar wat blijkt is dat hij meerdere accounts had aangemaakt en sommige van hem geblokkeerd waren voor transfermarkten, en bleef doorgaan totdat ik uiteindelijk gestraft zou worden door EA. Wat ik zelf al gedaan heb is om mijn gebruikersnaam als wachtwoord te veranderen en mijn mail adres, maar tijdens het mailen Geef ik dusdanig aan dat ik nooit fout heb gezeten en daar een oplossing voor wil zien, mee denkend dat ik ze kan laten zien dat ik altijd volgens regels speel. Kijk van wat ik niet gedaan heb, wordt IK gestraft en dat wil ik de hele tijd recht zetten en geef ik aan dat ik niet schuldig ben, maar wel de dupe geworden is.

 

 

Is er nog een tip wat ik nog zou kunnen doen of hoe ik mijn transfermarkt terug kan krijgen?

 

Want als ik telkens met dat speciale afdeling blijf mailen, word ik maar kwader en kwader en heb ik gewoon geen zin meer om EA games zoals Fifa te blijven spelen(dit doe ik al vanaf fifa '98).

 

 

Ook lijkt mijn hele pack luck verdwenen te zijn, ik pack al 4 weken achter elkaar geen ene zak meer(excuses voor het taalgebruik)...

Bericht 1 van 2 (221 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Permanente Transfer ban

EA SPORTS FC Team

Goedemiddag @Tank-Hubby171189,

 

Het nadeel is dat wij hier vrij weinig mee kunnen doen.

 

Sancties worden allemaal behandeld door ons ToS team, het speciale team waarmee je aan het mailen bent. Wanneer dit team zegt dat ze de sanctie niet verwijderen, dan is er verder niets dat wij kunnen doen. 

 

Je bent ook verantwoordelijk voor wat er gebeurt op jouw account en het delen van jouw account is ook niet toegestaan. 

 

Voor meer informatie kan je hier de regels doornemen:

 

https://help.ea.com/nl/help/fifa/fifa-rules/

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (206 Weergaven)

Alle reacties

Re: Permanente Transfer ban

EA SPORTS FC Team

Goedemiddag @Tank-Hubby171189,

 

Het nadeel is dat wij hier vrij weinig mee kunnen doen.

 

Sancties worden allemaal behandeld door ons ToS team, het speciale team waarmee je aan het mailen bent. Wanneer dit team zegt dat ze de sanctie niet verwijderen, dan is er verder niets dat wij kunnen doen. 

 

Je bent ook verantwoordelijk voor wat er gebeurt op jouw account en het delen van jouw account is ook niet toegestaan. 

 

Voor meer informatie kan je hier de regels doornemen:

 

https://help.ea.com/nl/help/fifa/fifa-rules/

Jason.png
Bericht 2 van 2 (207 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help