Re: PS4 crasht

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

PS4 crasht

★★ Novice

Telkens bij het opstarten van het spel, crasht mijn PS4 in het menu net na "Press X to resume" en geeft hij de fout CE-34878-0. Soms geraak ik hier voorbij en kan ik een missie starten, maar na enkele minuten crasht hij toch met dezelfde error. Ik heb met Sony contact opgenomen en al hun advies opgevolgd, maar het probleem blijft. Het is ook het enige spel waarmee ik problemen heb. Andere online games (waaronder Apex Legends) werken perfect. 

 

Ik heb de disc versie van de game, maar dit probleem had ik ook al bij de VIP demo.

Bericht 1 van 4 (6.615 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing
Highlighted

Re: PS4 crasht

EA SPORTS FC Team

Hey @PieperLever,

 

Kijk eens wat ik gevonden heb op de PlayStation website Wink

 

CE-34878-0 PS4-foutcode

 

Er is een fout opgetreden met de applicatie.

 
 
  1. sluit de applicatie, installeer de nieuwste systeemsoftware en game-updates, en start het systeem opnieuw op.
  2. als je de harde schijf (HDD) van je systeem hebt geüpgraded, moet je de oorspronkelijke HDD opnieuw installeren.
  3. als het probleem aanhoudt, maak je een back-up van je opgeslagen gegevens en ga je naar [Instellingen] > [Initialisatie] en kies je [PS4 initialiseren].
  4. als het probleem bij elke applicatie optreedt of zodra de applicatie opstart, neem dan contact op met de PlayStation-helpdesk.

https://www.playstation.com/nl-nl/get-help/help-library/error-codes/ce-34878-0/

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (6.597 Weergaven)

Alle reacties
Highlighted

Re: PS4 crasht

EA SPORTS FC Team

Hey @PieperLever,

 

Kijk eens wat ik gevonden heb op de PlayStation website Wink

 

CE-34878-0 PS4-foutcode

 

Er is een fout opgetreden met de applicatie.

 
 
  1. sluit de applicatie, installeer de nieuwste systeemsoftware en game-updates, en start het systeem opnieuw op.
  2. als je de harde schijf (HDD) van je systeem hebt geüpgraded, moet je de oorspronkelijke HDD opnieuw installeren.
  3. als het probleem aanhoudt, maak je een back-up van je opgeslagen gegevens en ga je naar [Instellingen] > [Initialisatie] en kies je [PS4 initialiseren].
  4. als het probleem bij elke applicatie optreedt of zodra de applicatie opstart, neem dan contact op met de PlayStation-helpdesk.

https://www.playstation.com/nl-nl/get-help/help-library/error-codes/ce-34878-0/

Jason.png
Bericht 2 van 4 (6.598 Weergaven)

Re: PS4 crasht

★★ Novice

Playstation had dit ook al voorgesteld toen ik met hen contact had en dat heeft niet geholpen. 

Zij denken niet dat het een probleem is met mijn Playstation.

Bericht 3 van 4 (6.586 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: PS4 crasht

EA SPORTS FC Team

Er zijn bij ons geen problemen bekend met het spel dat dit probleem veroorzaakt. Als het een algemeen probleem zou zijn, dan zou iedereen er last van hebben. 

 

Probeer het eens met een ander account op dezelfde playstation of op een andere ps4. Als je een disc hebt, maak de disc dan goed schoon. 

Jason.png
Bericht 4 van 4 (6.581 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help