[PROBLEEM] - Niet kunnen betalen met iDEAL via Origin of EA app

door Lunabell13
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Ideal werkt niet.

★★★ Newbie

Ik heb inderdaad hetzelfde probleem, ik vul mijn rekeningnummer en pasnr. in. Dit is gek, want op dit moment er een code zou moeten verschijnen die ik zou moeten kunnen scannen. Er blijft maar staan dat ik eerst mijn rekeningnr. en pasnr. moet invullen, op een belachelijk grote afbeelding.

Bericht 20 van 295 (2.200 Weergaven)

Re: Ideal werkt niet.

★★★★★ Expert
Ligt er aan welke bank jullie gebruiken, @HELL_AL-BUNDY-TA, @ntCloud. Hebben jullie het daar al eens vermeld? Hebben jullie eerder geen problemen met betalingen met iDeal gehad?
Controleer of de gegevens die je moet invullen wel kloppen. Zelfs als deze al zijn ingevuld voor jou.

Gebruik een bekabelde internetverbinding.

Als jullie een webbrowser gebruiken: Probeer dan de betaling eens te doen via de Origin cliënt.
Is de webbrowser bijgewerkt naar de laatste versie?
Zijn de cache en Cookies gewist?
Indien deze opties beschikbaar zijn: Privémodus gebruiken, veilige starten, via een nieuw aangemaakt profiel proberen.
Webpagina meer vergroten of verkleinen.
Zo nodig andere webbrowser gebruiken. Zeker met het gebruik Microsoft Edge en Internet Explorer kunnen websites niet juist werken.

Als jullie de Origin cliënt gebruiken: Probeer het eens via een webbrowser.

Hebben jullie er soms software draaien, die de betaling kan verhinderen? Beveiligingssoftware kan onbedoeld voor hinder zorgen. Je dient deze helemaal hebben afgesloten.
De betalingsgegevens handmatig invoeren.


Groetjes.
Bericht 21 van 295 (2.188 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan geen betaling doen via Ideal -> ABN amro

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Hallo, Ik heb net Het Studentenleven gekocht, maar doordat hij de eerste keren geen mail stuurde naar mij account heb ik het overnieuw gedaan maar uiteindelijk heb ik de mails toch wel ontvangen en ik heb het 4x gedaan ik ben nu bang dat er 80,- (door de actie) van mijn rekening afgaat. Gebeurt dat ook echt of blijft het bij 20,-
Bericht 22 van 295 (1.898 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan geen betaling doen via Ideal -> ABN amro

★★★★★ Expert
Werd beantwoord in: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Sims4-uitbreidingspakket/m-p/8797547

Het verwerken van een betaling kan tot 36 uren duren, @lottymaudy.
Een product zou je maar eenmalig kunnen kopen.
De Origin cliënt zal je een melding tonen dat er iets klaar staat om te downloaden. Zorg dat je die hebt gestart en bent aangemeld met de juiste Origin / EA account.
Anders kan de Origin cliënt herstarten nog eens helpen, als de cache van de Origin cliënt leegmaken.
Staan deze meerdere aankopen ook vermeld in je betalingsoverzicht?
Contact opnemen met de helpdesk.

Groetjes
Bericht 23 van 295 (1.880 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Niet kunnen betalen met rabobank via ideal?

★★★ Newbie

Hallo lieve medesimmers!

 

Ik heb een probleempje. Ik wilde namelijk een bundel samenstellen. Dit had ik gedaan en toen ik tevreden was drukte ik op betalen. Ik wilde graag met ideal betalen via de rabobank. Maar ik krijg bij origin geen kleurcode te zien die je nodig hebt om te betalen bij de rabobank. Weet iemand hoe dit kan en hoe dit op te lossen is?

 

Groetjes,

hopeloze en nu blutte kabouter

Bericht 24 van 295 (2.038 Weergaven)

Re: Niet kunnen betalen met rabobank via ideal?

★★★★★ Expert
Hoe doe je de aankoop betalen, @xokaboutertje1? Via de Origin cliënt? Via een webbrowser? Via de computer of een mobiel apparaat?

Werkt de betaling wel, als je dit gebruikt op een andere website?

Groetjes.
Bericht 25 van 295 (2.029 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Niet kunnen betalen met rabobank via ideal?

★★★ Newbie

Ik doe de aankoop via mijn computer op de geïnstalleerde versie van origin. Normaal gesproken bij andere aankopen deed hij het wel. Ik heb nog niet getest via mijn webbrowser bijvoorbeeld.

 

Groetjesssss

Bericht 26 van 295 (2.015 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan niet betalen met Ideal - Rabobank

★★ Novice

Hoi ik heb precies dezelfde klacht. Hij herkent niet wat je invoert ofzo waardoor er in de kleurcode blijft staan dat je het rekeningnummer en pasnummer in moet voeren. De kleurcode komt dus niet tevoorschijn. Het balkje waar je het invoert stond ook wat raar. Bij mij was het bij gebruik van de origin client. Ik heb na meerdere keren proberen op annuleren gedrukt, het scherm daarna bleef ook gewoon laden en laden en laden. Toen stond mijn bestelling daarna weer in beeld dus die nog een keer aangeklikt (ging er vanuit dat dit nog hetzelfde besteldproces was), wederom hetzelfde probleem. Nu bij het scherma na het annuleren deze weggeklikt want hij bleef maar laden. Gevolg 2x een bestelling in  mijn bestelgeschiedenis. Eerst hele tijd betaling in behandeling (terwijl die gewoon was geannuleerd) en daarna stond hij op betaling mislukt. Gezien er al 2 bestellingen stonden wil ik niet nog 1 doen met gevolg dat ik ineens 3 bestellingen moet betalen (al was het onduidelijk dus dat de tweede poging niet het vervolg was op de eerste en dus technisch gezien 1 bestelling). 

Bericht 27 van 295 (3.407 Weergaven)

Re: Niet kunnen betalen met rabobank via ideal?

★★ Novice

Net dit gepost bij eenzelfde probleem

Hoi ik heb precies dezelfde klacht. Hij herkent niet wat je invoert ofzo waardoor er in de kleurcode blijft staan dat je het rekeningnummer en pasnummer in moet voeren. De kleurcode komt dus niet tevoorschijn. Het balkje waar je het invoert stond ook wat raar. Bij mij was het bij gebruik van de origin client. Ik heb na meerdere keren proberen op annuleren gedrukt, het scherm daarna bleef ook gewoon laden en laden en laden. Toen stond mijn bestelling daarna weer in beeld dus die nog een keer aangeklikt (ging er vanuit dat dit nog hetzelfde besteldproces was), wederom hetzelfde probleem. Nu bij het scherma na het annuleren deze weggeklikt want hij bleef maar laden. Gevolg 2x een bestelling in  mijn bestelgeschiedenis. Eerst hele tijd betaling in behandeling (terwijl die gewoon was geannuleerd) en daarna stond hij op betaling mislukt. Gezien er al 2 bestellingen stonden wil ik niet nog 1 doen met gevolg dat ik ineens 3 bestellingen moet betalen (al was het onduidelijk dus dat de tweede poging niet het vervolg was op de eerste en dus technisch gezien 1 bestelling). 

 

Bericht 28 van 295 (1.954 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Niet kunnen betalen met rabobank via ideal?

★★ Novice

Via microsoft edge is het mij gelukt om de bestelling te plaatsen, chrome gaf qua hulp pagina steeds al wat problemen dus die niet geprobeerd. Daarna downloaden via de Origin Client

Bericht 29 van 295 (1.920 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen