[PROBLEEM] - Niet kunnen betalen met iDEAL via Origin of EA app

door Lunabell13
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Ideal code te groot om te scannen

★★★★★ Expert
Daaraan kunnen we hier weinig aan doen, @carolinekreeft, omdat het niets te maken heeft met Origin / EA.
Lukken andere betalingen wel zo? Probeer eens zonder, als dit mogelijk is. Waarschijnlijk dien je de instellingen aan te passen, proberen om meer uit te zoomen. Gaat die via de webbrowser? Mogelijk dan dien je instellingen aan te passen, tijdelijke bestanden wissen, veilig opstarten of gewoon eens een andere te gebruiken. Anders zul je contact opnemen de bank zelf.

Groetjes.
Bericht 10 van 295 (3.674 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ideal code te groot om te scannen

★★★ Newbie

Ik heb precies hetzelfde probleem, heb gisteren nog twee andere bestellingen gedaan, geen enkel probleem. Nu kunnen we het dus zelf gaan oplossen. Ga ik mijn geld wel ergens anders uitgeven.

Bericht 11 van 295 (3.650 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ideal code te groot om te scannen

★★★ Newbie
@carolinekreeft Als je via de origin site bestelt en koop krijg je wel een normale grootte van de code. Daar is het mij mee gelukt!
Bericht 12 van 295 (3.645 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ideal code te groot om te scannen

★★★ Newbie

Hier exact hetzelfde probleem. Logo veel te groot.

Bericht 13 van 295 (3.571 Weergaven)

Re: Ideal code te groot om te scannen

★★★ Newbie

Ik weet niet of het nog relevant is, want deze post is alweer een maand geleden, maar als je het schermpje verkleint wordt ook de kleurcode kleiner en kun je hem wel scannen. Zat er ook een hele tijd mee omdat ik dacht dat ik hem groter moest maken.

 

Hopelijk heb je er nog wat aan! 

Bericht 14 van 295 (3.448 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Kan niet betalen met Ideal - Rabobank

★★★ Newbie

Hallo,

 

Ik wilde een uitbreiding aanschaffen van de Sims, maar in het Ideal scherm voor de Rabobank kan ik mijn rekeningnummer niet meer invullen. Het scherm ziet er ook anders uit dan normaal!

Hoe nu verder?

 

Groeten,

Bianca

Bericht 15 van 295 (4.640 Weergaven)

Re: Kan niet betalen met Ideal - Rabobank

★★★★★ Expert
Ondervind je dit ook met betalingen op andere websites, @bb140477?

Doe je de aankoop via de Origin cliënt? Probeer dan deze te doen via een computer en betere webbrowser.

Gebruik je soms iets hiervoor, kan je de aankoop eens proberen te doen zonder dit te gebruiken?

Controleer of je wel op de juiste website zit. Mocht je het niet vertrouwen, zet de betaling niet door en ga contact opnemen met je bank.

Controleer de gegevens die je dient in te vullen en de al ingevulde gegevens nog eens. Ze zelf eens handmatig invullen, als dit kan.
Mochten deze problemen blijven, dan kan je beter contact opnemen met de bank.


Zie ook:
https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Ideal-code-te-groot-om-te-scannen/m-p/8715859#M4978


Groetjes.
Bericht 16 van 295 (4.627 Weergaven)

kan de betalingscode niet scannen met iDEAL

★ Novice

hallo, ik kom weer even met een probleempje. Ik wil dus graag stuff packs kopen, maar als ik mijn rekeningnummer en pasnummer invul staat er nog steeds dat ik ze moet invullen, ook al heb ik dat al gedaan. daardoor kan ik de code dus niet scannen. iDEAL is ook mijn enige betalingsoptie, aangezien ik nog geen creditcard of paypal heb. valt dit op te lossen?

Bericht 17 van 295 (2.606 Weergaven)

Re: kan de betalingscode niet scannen met iDEAL

★★★★★ Expert
Rustig nog eens controleren of je alle stappen om te betalen wel juist doet en ook goed verlopen, @faythfvlly.

Mocht je een scanner gebruiken, dan dien je waarschijnlijk de instellingen hiervan te wijzigen. Zonder deze de betaling doen. Contact opnemen met de bank en het probleem bij hun voorleggen.
Mocht je de betaling doen via de Origin cliënt, dan via een webbrowser proberen.
Mocht je de betaling doen via de webbrowser, probeer het dan eens met de Origin cliënt.
De webpagina eens vergroten en/of verkleinen.
Zorg ervoor dat je webbrowser is bijgewerkt nar de laatste versie. Cache ervan leegmaken. Starten in veilige modus, privé tabblad gebruiken, een nieuw profiel aanmaken, indien de webbrowser beschikt over dit soort opties. Anders toch eens met een andere webbrowser proberen.
Gebruik een computer om de betaling doen, mobile apparaten kunnen nog wel eens voor problemen doen en dan websites niet daarop werken.

Zie ook: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Ideal-code-te-groot-om-te-scannen/m-p/8715859#M4978


Groetjes.
Bericht 18 van 295 (2.591 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Ideal werkt niet.

★★★★ Novice

 

 

 

Ik probeer iets te kopen, maar ik loop vast in het betalings scherm. Scherm reageert gewoon niet op de gegevens die ik invul ??

Bericht 19 van 295 (3.263 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen