Re: Overschakelen van Origin naar EA. Nieuwe downloads werken niet.

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Overschakelen van Origin naar EA. Nieuwe downloads werken niet.

Community Manager
Hey @798689,

Ik heb je post even samengevoegd met de andere thread. Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 21 van 28 (640 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Downloaden ea map

★★★ Novice

Ik heb hetzelfde probleem.... sims4 aan het werk gekocht op 6 december (dus ruim 2 maanden geleden al) doet het nog steeds niet..... hetzelfde met honden en katten en pastel pop kit.... al 2x contact gehad met EA.... moet blijven afwachten volgens hun. Met origin deze problemen nooit gehad. Pas sinds de EA app.

Bericht 22 van 28 (508 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Downloaden ea map

Community Manager
Hey @Mandy__Nov89__,

Wat bedoel je precies met dat de uitbreidingen het niet doen? Zie je ze niet als aangeschaft in de EA app en lijkt het erop of dat je ze nogmaals moet aanschaffen, of zie je ze in-spel niet?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 23 van 28 (498 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Overschakelen van Origin naar EA. Nieuwe downloads werken niet.

★★★ Newbie

Mijn Sims loopt vast sinds ik van Origin moest overschakelen naar EA. De sims is gedownload in EA maar start niet op. Bij 'Repair' kan ik de fout ook niet vinden.

Bericht 24 van 28 (473 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Overzetten van Origin naar Ea app lukt niet,pack die ik kocht komt er niet i

★★★ Newbie

Heeft Bij mij niet gewerkt.... Mijn sims geeft nog steeds foutmelding als ik het wil starten.

Bericht 25 van 28 (473 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Overzetten van Origin naar Ea app lukt niet,pack die ik kocht komt er niet i

★★★ Newbie
@monique23051 Dus je moet bellen met EA zodat zij het kunnen herstellen? Geen andere oplossing mogelijk?
Bericht 26 van 28 (473 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Overzetten van Origin naar Ea app lukt niet,pack die ik kocht komt er niet i

★★★ Guide
@ineschoutei Hoi, zou je kunnen proberen, ik heb met ze gechat dat werkte uiteindelijk sneller voor mij maar het bleek gewoon aan de app zelf te liggen in mijn geval. Sorry dat ik je niet verder kan helpen hiermee. Succes. Groetjes Monique
Bericht 27 van 28 (447 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Overzetten van Origin naar Ea app lukt niet,pack die ik kocht komt er niet i

Champion

Hey @ineschoutei,

 

Sorry voor mijn late reactie maar heb je al eens gekeken naar de informatie in dit artikel: https://help.ea.com/nl/help/ea/ea-app/game-download-install-load-troubleshoot/ 

Hierin vind je een aantal mogelijke stappen die je zelf kunt proberen. 

 

Laat even weten of je hier iets aan hebt en of je misschien toch nog hulp nodig hebt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 28 van 28 (420 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help