Overschakelen van Origin naar EA. Nieuwe downloads werken niet.

door Manonie19
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Overschakelen van Origin naar EA. Nieuwe downloads werken niet.

★★★ Newbie

Hallo,

 

Sinds gisteren ben ik overgeschakeld naar EA.

Alle Sims games worden er goed in weer gegeven, en ik heb het gister ook al gespeeld.

Nu heb ik vandaag 2 games gekocht via de EA app. En ik zie dat ik ze in het bezit heb, maar zodra ik ze wil downloaden reageert de app niet.

Wat doe ik fout?

 

Moet ik de downloadmap aanpassen of iets ?

Bericht 1 van 28 (1.794 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Overzetten van Origin naar Ea app lukt niet,pack die ik kocht komt er niet i

★★★ Guide

Yes het is opgelost!!! De EAapp werkt én mijn games zitten in mijn spel. Heb contact gehad met EA en ze zeiden dat het opgelost moest zijn en ja dat was ook zo. Dankjewel,

 

Groetjes Monique

In thread bekijken

Bericht 10 van 28 (1.666 Weergaven)

Alle reacties

Re: Overschakelen van Origin naar EA. Nieuwe downloads werken niet.

Community Manager
Hoi @Manonie19,

Krijg je een foutmelding of zo wanneer je je games probeer te downloaden? Kan je proberen om je EA app cache te schonen? Dit artikel legt precies uit hoe je dat kan doen:

https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/#ea-app

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 28 (1.774 Weergaven)

Re: Overschakelen van Origin naar EA. Nieuwe downloads werken niet.

[ Bewerkt ]
★★★ Guide

Hoi,

 

Ik heb helaas precies hetzelfde geval. Probeer te downloaden maar komt niet in het spel. Heb pas sinds gisteren de EA app omdat de melding kwam dat Origin eraf ging en tja...Dit werkt natuurlijk ook niet Wink. Hopelijk is er een oplossing voor. Hoort dit onderwerp hier te staan of bij Technische Problemen? @EA_QueenBee kan je er iets mee??? 

 

Groetjes Monique

Bericht 3 van 28 (1.761 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Overzetten van Origin naar Ea app lukt niet,pack die ik kocht komt er niet in!

★★★ Guide

Overzetten van Origin naar EA app gaat niet zo lekker!

 

Ik heb gisteravond een add-on gekocht van 4,99 en normaal krijg je gelijk (via Origin) het in je spel Helaas lukt dit niet via de EA app zeg maar. Ik krijg het met géén mogelijkheid in mijn spel te zien of überhaupt om het te downloaden lukt al niet. De knop downloaden blijft gewoon staan de gehele tijd. Ik zag bij het andere sims forum hier (algemene discussie) ook al iemand die er last van had maar ik denk dat het onderwerp meer hier thuis hoort. Dus tja mijn vraag is "hoe krijg ik dit in mijn spel?"

 

Ik hoor het graag als iemand de oplossing weet want tja nu ben ik gewoon mijn geld kwijt denk ik? 

 

Groetjes Monique 

Bericht 4 van 28 (1.773 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Overzetten van Origin naar Ea app lukt niet,pack die ik kocht komt er niet i

Champion

Hey @monique23051,

 

Kijk eens of je de download kunt (re)activeren door de cache van de EA App te legen.

In deze link vind je meer informatie: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Laat ajb even weten of je hier iets aan hebt.

 

Veel succes. Fingers crossed

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 28 (1.767 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Overzetten van Origin naar Ea app lukt niet,pack die ik kocht komt er niet i

★★★ Guide
@Trismagistos Hey, helaas al gedaan, maakte niets uit Frown

Groetjes Monique (ps heb het 2x gedaan...)
Bericht 6 van 28 (1.764 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Overzetten van Origin naar Ea app lukt niet,pack die ik kocht komt er niet i

Community Manager

Hey hoi, 

 

Ik heb de topics even samengevoegd en heb het geheel even verplaatst naar het EA app gedeelte van het forum.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 7 van 28 (1.742 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Overzetten van Origin naar Ea app lukt niet,pack die ik kocht komt er niet i

★★★ Guide
@EA_Leeuw Dankjewel, ik wist niet waar het thuis hoorde Wink zodoende...

Groetjes Monique
Bericht 8 van 28 (1.724 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Overzetten van Origin naar Ea app lukt niet,pack die ik kocht komt er niet i

★★★ Guide
@EA_Leeuw Hey, Ik heb nog gechat met EA (op hun forum althans) en ik hoorde dat er meerdere problemen waren met de EAapp. Heb nu 2 spelletjes zelfs die ik niet kan downloaden maar wél voor betaald heb. Baal er grondig van en hoop daadwerkelijk dat ze er iets aan kunnen doen. Is niet écht handig natuurlijk nu je ook géén Origin app meer kan downloaden Frown

Groetjes Monique
Bericht 9 van 28 (1.686 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Overzetten van Origin naar Ea app lukt niet,pack die ik kocht komt er niet i

★★★ Guide

Yes het is opgelost!!! De EAapp werkt én mijn games zitten in mijn spel. Heb contact gehad met EA en ze zeiden dat het opgelost moest zijn en ja dat was ook zo. Dankjewel,

 

Groetjes Monique

Bericht 10 van 28 (1.667 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help