Originsetup werkt niet op mijn laptop

door zRenzio
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Originsetup werkt niet op mijn laptop

★★ Novice

Ik zit op een Windows computer en ik voer steeds de originsetup uit en restart af en toe me p maar ik voer het uit en dan gebeurt er niets. Hoe kan ik dit oplossen? want ik heb via Steam Sims 4 gekocht en nu wil ik het spelen ook maar dat kan nu niet.

Bericht 1 van 13 (602 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Originsetup werkt niet op mijn laptop

★★ Novice
@EA_Neil Klopt, en het werkt ook nog bedankt voor je hulp maar uiteindelijk heb ik gewoon ff gek gedaan en hem opnieuw geïnstalleerd

In thread bekijken

Bericht 11 van 13 (593 Weergaven)

Alle reacties

Re: Originsetup werkt niet op mijn laptop

★★★★★ Expert
Hallo @zRenzio,

Download en installeer de laatste versie vanaf: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download Hier vind je ook de systeemeisen.
Je zal de spellen van Origin en de Origin cliënt lokaal moeten installeren. Hun gegevens dien je ook lokaal te bewaren en bereikbaar houden.

Overige en onnodige openstaande software volledig afsluiten. Sommige beveiligingssoftware kan dit onbedoeld doen.
Gebruik een bekabelde internetverbinding.
De "Gebruikersaccountbeheer" en beveiligingssoftware (tijdelijk) uitschakelen.
Start het programma als een Administrator. Rechtsklik op het pictogram en dan "Uitvoeren als administrator" kiezen.

Mogelijk dienen de stuurprogramma's van je computer eerst nog worden bijgewerkt. Begin met die van je videokaart.
Zijn er nog updates voor Windows beschikbaar dien je dient te downloaden en installeren? Denk ook aan de optionele updates. Aansluitend de computer opnieuw laten starten en herhalen.
https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/windows-10-bijwerken-3c5ae7fc-9fb6-9af1-1984-b5e0412c556...

Mocht je nog steeds een probleem hebben, dan kan een schone start van Windows gaan uitvoeren hierbij helpen: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/929135


Je dient zijn aangemeld met een gebruikersaccount die Administrator rechten heeft. Via een nieuw gemaakte, lokaal Windows gebruikersaccount met Administrator rechten, je gaan aanmelden en zo het nogmaals dan proberen.
https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/een-lokaal-gebruikers-of-administrator-account-maken-in-...

Groetjes.
Bericht 2 van 13 (587 Weergaven)

Re: Originsetup werkt niet op mijn laptop

★★ Novice

Hallo @RealSimmor0 , ik heb alles gedaan wat u zij en alle opties dat er waren heb ik gedaan maar alsnog werkt het niet. heeft u nog een andere oplossing?

Bericht 3 van 13 (580 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Originsetup werkt niet op mijn laptop

Community Manager (retired)
Hey @zRenzio,

Kun je ons laten weten of je het uitvoeren als administrator geprobeerd hebt en of je toevallig een anti-virus draait zoals Avast, AVG, Sophos, etc.?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 13 (580 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Originsetup werkt niet op mijn laptop

★★ Novice
@EA_Neil Ik heb echt geen enkel idee hoe ik dat zie
Bericht 5 van 13 (574 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Originsetup werkt niet op mijn laptop

Community Manager (retired)
@zRenzio,

Meestal kun je rechts onderin zien wat voor programma's je draait. Meestal weet je als je een anti-virus of anti-malware programma geïnstalleerd hebt.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 13 (557 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Originsetup werkt niet op mijn laptop

★★ Novice
@EA_Neil Was het dan wel slim om me pc te resetten?
Bericht 7 van 13 (554 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Originsetup werkt niet op mijn laptop

Community Manager (retired)
@zRenzio,

Wat bedoel je precies met jouw PC resetten? Kun je hier iets meer over vertellen?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 8 van 13 (546 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Originsetup werkt niet op mijn laptop

★★ Novice
@EA_Neil Jazeker, alle bestanden etc. Wat ik had is nu weg, een soort van als je een nieuwe laptop hebt die moet instellen, zodat ik gelijk als die klaar is origin en steam er op kan zetten
Bericht 9 van 13 (542 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Originsetup werkt niet op mijn laptop

Community Manager (retired)
@zRenzio,

Je hebt Windows opnieuw geïnstalleerd of hoe moet ik dit zien? Werkte het allemaal ervoor wel of?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 10 van 13 (532 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen