Origin

door VilleVigge
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Origin

★★★ Newbie

Hej! 

Just nu har jag ett problem med att ladda ner roigin med den nya verisionen "macOS Big Sur". Jag uppdaterade min dator för ett tag sedan och då försvann Origin från min dator och nu kan jag inte ladda ner det igen... Detta kommer upp:

"Det verkar som att din dator har ett operativsystem som vi inte längre stödjer, men du kan fortfarande ladda ner och spela dina spel via en äldre version av Origin" när jag ska försöka.

Sedan när jag trycker på "ladda ner" så kommer detta upp:

"origin" måste uppdateras, 

Det här appens utvecklare måste uppdatera den så att den fungerar med den här versionen av macOS. Kontakta utvecklaren för mer information.

Kan ni hjälpa mig?

 

Ida

 

Bericht 1 van 5 (298 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Origin

Champion (Retired)

@VilleVigge 

 

From a Mac expert (Not me). If you use Chrome shift to Safari or Firefox. Chrome do not work correctly on Big Sur.

---------------------------------------------------------------------------------------
Please only PM me when asked to do so. Questions and answers belong here so everyone can benefit from them.

In thread bekijken

Bericht 3 van 5 (264 Weergaven)

Alle reacties

Re: Origin

★★★★★ Expert
Welkom op het Nederlandstalige forum, @VilleVigge. Zweeds wordt niet ondersteund als een beschikbare taal op het EA Answers HQ forum.

Omdat dit onderwerp weinig te maken heeft met De Sims 4, staat deze ook verkeerd. Je onderwerp zal beter thuishoren hier: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/bd-p/origin-nl


De cache van de Origin cliënt leegmaken, zie: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Je kan de laatste versie van de Origin cliënt hier vinden: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download

Mogelijk zal je beveiligingssoftware (tijdelijk) moeten uitzetten, een bekabelde internetverbinding gebruiken en de beveiligingsinstellingen van je besturingssysteem als de webbrowser gaan verlagen.
Controleer of de webbrowser is bijgewerkt.
Probeer het installatiepakket via een andere webbrowser of platform te downloaden.


Groetjes.
Bericht 2 van 5 (284 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin

Champion (Retired)

@VilleVigge 

 

From a Mac expert (Not me). If you use Chrome shift to Safari or Firefox. Chrome do not work correctly on Big Sur.

---------------------------------------------------------------------------------------
Please only PM me when asked to do so. Questions and answers belong here so everyone can benefit from them.
Bericht 3 van 5 (265 Weergaven)

Re: Origin

Champion

@EA_Jason Kan je dit topic sluiten? Zweeds wordt nog steeds niet ondersteund. Dat is al de tweede Scandinavische bijdrage in zeer korte tijd . 🤪

Alvast bedankt.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 5 (248 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin

EA SPORTS FC Team

Ik wacht nog even af, we hebben geen Zweeds forum en @jpkarlsen heeft misschien nog wat tips. 

Jason.png
Bericht 5 van 5 (243 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help