Origin toepassing en website werken niet meer

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Origin toepassing en website werken niet meer

★★★★★ Expert


Hallo @EA_Jason,

De website blijft niet werken voor mij. Ik zie kort grijze vakken (afbeelding 1) en daarna alleen maar een draaiende cirkel (afbeelding 2), in het rechter gedeelte. Het linker gedeelte geeft geen inhoud en lijkt zachtjes te knipperen.
Het probleem ligt duidelijk bij de website. Er gaan verschillende dingen mis met Origin.
Het begon met de melding dat het aanmelden op de website steeds niet lukte.

Groeten


Bericht 31 van 50 (453 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin toepassing en website werken niet meer

EA SPORTS FC Team

hoi hoi @RealSimmor0,

 

Heb je hetzelfde probleem met een andere browser/verbinding/computer?

Jason.png
Bericht 32 van 50 (448 Weergaven)

Re: Origin toepassing en website werken niet meer

Dag @RealSimmor0

 

Werkt de origin client als je een VPN-verbinding gebruikt? Kan je dit even uittesten a.u.b.?

Bericht 33 van 50 (450 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin toepassing en website werken niet meer

★★★★★ Expert


Hallo EA_Jason,

Origin heeft voor de herinstallatie van Windows gewoon gewerkt, zover ik die gebruikte.
De toepassing en website horen beiden gewoon te werken met deze computer en de gebruikte webbrowser.
Bij het gebruikt van hun gaat iets flink mis, dat bij Origin wordt veroorzaakt.
De huidige versies werken niet meer. In hun ontwerp zit iets wat niet werkt. Dit kan niet aan Windows 10 liggen. De andere programma's hebben hier geen last van.

Groeten

Bericht 34 van 50 (439 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin toepassing en website werken niet meer

[ Bewerkt ]
★★★★★ Expert


Hallo DarkBanishing,

Ik gebruik geen VPN, dacht ik zo. Hoe kan ik nagaan of ik een VPN verbinding gebruik?

Ik maak met een kabel die loopt van de computer naar de modem verbinding met het Internet. Het kan ook niet aan deze kabel liggen. De verbinding met het Internet werkt goed.
Het probleem zit duidelijk bij Origin. Zover ik de toepassing gebruikte, werkte die voor de herinstallatie van Windows 10 nog wel.
Na de herinstallatie heb ik de programma's gedownload en geïnstalleerd. Echter de versie van Origin die beschikbaar is op de website werkt niet en geeft mij veel problemen.
Het lijkt mij dan ook erg sterk dat het bij Windows 10 ligt.
Waarom werken de andere programma's die zijn gedownload en geïnstalleerd dan wel? Sommige van deze vinden gewoon updates.


Gegroet.


Bericht 35 van 50 (435 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin toepassing en website werken niet meer

EA SPORTS FC Team

Sorry voor de late reactie @RealSimmor0, ik wachtte eigenlijk op een reactie van @DarkBanishing.

 

Het enige dat ik je kan aanraden is om onze tips toch uit te proberen aangezien hier geen algemene problemen bekend zijn met Origin. Ik heb hier geen meldingen van gezien op het Nederlandse forum of op het Engelse forum. Andere CM's hebben dit probleem ook niet eerder gezien dus het lijkt echt een probleem te zijn aan jouw kant. 

Jason.png
Bericht 36 van 50 (411 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin toepassing en website werken niet meer

★★★★★ Expert


Beste,

Het inloggen op de Origin website werkt nog steeds niet. Altijd verschijnt de melding dat het aanmelden is mislukt.
Het maakt niet uit hoe lang ik wacht, van een paar minuten, uren later of de dag er na.
Het blijft hetzelfde, er is geen verschil. Ik vind het zeer vervelend, dat Origin gewoon niet werkt voor mij.

Gegroet.

Bericht 37 van 50 (386 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin toepassing en website werken niet meer

Dag @RealSimmor0

 

Je kan gratis VPN vinden op internet. Let wel op, sommigen bevatten geen VPN adressen, maar enkel een gui (frontend).
De keuze voor een VPN moet je wel zelf maken, aangezien we op dit forum zo weinig mogelijk programma's van een derde partij proberen te promoten.

Het gebruikt van een VPN is een test om te kunnen controleren of je ISP de origin servers blokkeert, wat best mogelijk is.

Als je origin client werkt met een VPN actief, wilt dit zeggen dat de ISP weldegelijk je verkeer van en / of naar de origin servers blokkeert.

Bericht 38 van 50 (368 Weergaven)

Re: Origin toepassing en website werken niet meer

★★★★★ Expert


Hallo @DarkBanishing,

Dus je kunt mij geen website geven waarop een lijst met de VPN programma's staan vermeld met uitleg hoe je deze dient in te stellen?

Ik vind het vreemd dat een ISP bepaalde websites zou blokkeren, dus ik heb deze vraag gesteld aan de mijne.

Waarom kon ik met versie van Origin die 2 jaren geleden te downloaden was wan de website wel gewoon werken? En de versies daarvoor, op eerder Windows versies?
Nog steeds lukt het mij niet om in te loggen bij de website. Aanmelden mislukt altijd. Er wordt niet meer gevraagd om de inloggegevens.

Groeten.


Bericht 39 van 50 (329 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin toepassing en website werken niet meer

EA SPORTS FC Team

@RealSimmor0 

 

Ik weet dat we dit eerder aan je hebben gevraagd, maar probeer eens in te loggen op een andere computer met een andere verbinding.

Jason.png
Bericht 40 van 50 (326 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen