Re: Origin toepassing en website werken niet meer

door DarkBanishing
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Origin toepassing en website werken niet meer

★★★★★ Expert
Hallo,

Dit wil ik best eens doen. Misschien bij familie bezoek of zo.
Echter deze mogelijkheden liggen niet zo snel voor het oprapen op dit moment.

De toepassing blijft willekeurig vastlopen en blijft de melding over dat er nieuwe versie beschikbaar is tonen. Hoe krijg ik deze weg? De link aanklikken werkt dus niet. Elke keer verschijnt de melding weer na een tijdje als ik Origin heb herstart.

Groeten.
Bericht 41 van 50 (609 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin toepassing en website werken niet meer

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey @RealSimmor0,

 

Ik begrijp dat het lastig kan zijn om deze dingen uit te proberen, maar het is nodig om alles juist te onderzoeken zodat we een oplossing aan kunnen bieden. 

 

Zou je ons ook kunnen vertellen welke versie van Origin je nu in het bezit hebt? Dan kunnen we zien of je de nieuwste versie hebt Standard smile

Jason.png
Bericht 42 van 50 (600 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin toepassing en website werken niet meer

★★★★★ Expert


Hallo,

De versie die op de Windows 7 computer staat geïnstalleerd is 10.0.2.33129 - 491881 en de toepassing start hier wel op.

Groeten

Bericht 43 van 50 (570 Weergaven)

Re: Origin toepassing en website werken niet meer

★★★★★ Expert



Hallo,

Is deze versie goed? Ik heb geen reactie hier op meer ontvangen.

Origin werkt wel op de Windows 7 computer, maar niet op de Windows 10 computer.
Ik had via de Windows 7 computer Origin nogmaals gedownload en geïnstalleerd op de Windows 10 computer.
Nog steeds gebeurd hier hetzelfde:

  • De toepassing start niet op
  • De toepassing loopt al snel vast.
  • Er is geen venster.
  • Ik zie (fout)meldingen verschijnen.
  • Of anders kan ik niet inloggen, aanmeldingsgegevens zouden verkeerd zijn en er wordt steeds weer om deze gevraagd.


Er wordt steeds gemeld dat nieuwe versie beschikbaar is. Klikken op de link heeft geen zin, de melding verschijnt steeds weer. Hoe krijg ik dit weg?

Ook de mappen en bestanden overbrengen van de geïnstalleerde Origin de Windows 7 computer naar de Windows 10 computer heeft geen beter resultaat.
De beschikbare download op jullie website is gewoon niet geschikt voor Windows 10. Het zit vol fouten en andere dingen die er niet in thuis horen.
In deze versie zitten dingen die niet in de versie die 2 jaar geleden beschikbaar was op de website zaten en/of nodig waren.
Als ik 10 programma's heb gedownload heb en er slechts 9 werken na de installatie wel, dan ligt het niet bij mijn computer.
Ik ben niet de enige die last heeft van dit probleem. Het probleem wordt duidelijk veroorzaakt bij Origin.
Wanneer wordt er iets aan dit probleem gedaan?

Gegroet.

Bericht 44 van 50 (521 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin toepassing en website werken niet meer

Dag @RealSimmor0

 

Jij hebt zeer waarschijnlijk een fout in je windows 10 register door een foute installatie of herinstallatie van de origin client.Het zou ook kunnen dat je een unieke hardware opstelling hebt waar origin geen weg mee weet, al lijkt deze kans mij ongelooflijk klein.

Ik herhaal met klem dat dit niet aan de origin client ligt!

Dat anderen dit probleem ook kunnen hebben wijst enkel op het feit dat zij waarschijnlijk een gelijkaardige error in hun Windowsregister hebben.

Mocht dit aan de origin client liggen, dan zou niemand nog EA games kunnen spelen via de client.

 

Ik raad je aan om een volledige windows 10 reset uit te voeren. Indien dit het probleem niet oplost zie ik enkel nog heil in een complete herinstallatie (fresh installation) van je windows 10 systeem.

Ik raad dit aan omdat registerfouten zeer moeilijk op te lossen zijn. Het bewijs is dat jij zegt dat je reeds alles geprobeerd hebt terwijl niets bleek te helpen.

Indien je na een fresh install van windows 10 nog steeds dezelfde problemen zou hebben, ben ik er zo goed als zeker van dat het probleem door een hardware fout wordt veroorzaakt. Dit kan zijn: incompatibiliteit van de origin client met een driver of een defecte driver die installatie van van de client verhindert.

 

Ik ping ook even @EA_Jason, hij kan dit bevestigen.

 

Bericht 45 van 50 (513 Weergaven)

Re: Origin toepassing en website werken niet meer

★★★★★ Expert


Makkelijk kan hier over worden gepraat @DarkBanishing en hiermee ligt het wel duidelijk bij de software van Origin!
Wie maakte anders deze fouten in het register van Windows?
Alleen een slechte gemaakte toepassing, dat zich niet eens meer juist laat installeren en/of verwijderen.
Het team dat de Origin toepassingen maakt dient eens te komen met een oplossing. Want dit gaat nog steeds fout bij meerdere Windows 10 gebruikers.

Het ligt aan de versie die momenteel beschikbaar te downloaden, want zoals ik eerder met deze vraag begon en aangaf, die verzie die ongeveer 2 jaren geleden stond op de website heeft deze fouten niet.

Waarom zou ik hiervoor mijn computer opnieuw moeten installeren? Alweer? Ik begin niet daaraan!
Mijn andere gedownloade en geïnstalleerde programma's werken wel gewoon!
Ook mijn andere spellen. Allen kan ik gewoon gebruiken. Zonder dat ik Origin nodig heb.


@EA_Jason en collega's: Kan dit probleem eens eindelijk worden aangepakt?


Gegroet


Bericht 46 van 50 (494 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin toepassing en website werken niet meer

@RealSimmor0

 

Registry errors worden door windows gemaakt..

Het origin DEV team kan hier niets aan veranderen.

Kan je eigenlijk via een browser op je account?

Bericht 47 van 50 (484 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin toepassing en website werken niet meer

★★★★★ Expert


Hallo @DarkBanishing,

Origin toepassing en website werken niet meer. Daarmee begon ik met dit onderwerp van mijn probleem.

Nee, ik kan niet inloggen op de Windows 10 computer. Er verschijnt steeds dat het aanmelden is mislukt. Maakt niet uit of ik het later nogmaals probeer. Deze melding blijft gewoon verschijnen, zonder dat ik mijn inlog gegevens hoef in te vullen. Vreemd, want op dit forum kom ik wel ingelogd. Dit gebeurt vrijwel automatisch.

De beschikbare versie van de Origin cliënt is niet geschikt voor Windows 10.
Alleen Origin toepassing heeft er veel last van deze "registry errors". Dit programma bevat meerdere grotere bugs.
Het maakt niet uit of dit voor elkaar is gekregen bij de eerste of latere installaties en/of verwijderingen.
Deze fouten zijn veroorzaakt door Origin zelf, want mijn andere programma's en spellen hebben hier duidelijk geen last van.


Gegroet


Bericht 48 van 50 (427 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin toepassing en website werken niet meer

★★★★★ Expert


Hallo @EA_Jason, @DarkBanishing en anderen,

De grijze vlakken zijn ook zichtbaar op ander computers en webbrowsers. Ze knipperen van zwart naar donker grijs en terug.
Dit ervaar ik op Windows 10, met Edge en Mozilla Firefox; Windows 7, met Mozilla Firefox; Windows 8.1 met Opera en Mozilla Firefox.
Het besturingssysteem en de inhoud van de kast is verschillend.

Ik krijg de Sims 2 niet geïnstalleerd op mijn Windows 10 computer, het loopt altijd af met foutmeldingen.
Ik heb hiervoor meerdere foutrapportages ingediend, maar op deze wordt niet gereageerd.
Het ligt aan de manier hoe de Origin toepassing deze bestanden download en dan dient te installeren.
Er ontbreekt iets in het pakket. Het andere spel wordt wel gedownload en geïnstalleerd.

k had de Windows 10 computer weggebracht voor reparatie en na het herstel met nieuwe installatie ervaar nog steeds dezelfde problemen!:
De Origin website wordt nog steeds niet volledig ingeladen. Er verschijnen zwarte of grijze vlakken waar afbeeldingen of tekst te horen zijn. Ik kan mij nog steeds niet aanmelden.
Nou verschijnt er alleen een pop-up venster, zonder inhoud, die ook weer snel sluit. Er komt geen melding.

De Origin toepassing loopt steeds vast, al bij de eerste keer inloggen na de installatie ervan. Het programma start niet eens goed op. Alleen een kleine balk met een oranje O in het midden.
Bij andere pogingen verschijn er geen inhoud, lege zwarte en grijze vlakken. Tekst zonder afbeeldingen waar de spel titels horen te komen.
Programma loopt ook vast in de menu's en moet worden afgesloten met Taakbeheer. De muis op de menubalk plaatsen is al genoeg om het te laten vastlopen.
Ik heb Origin al 3 keer opnieuw geïnstalleerd en nou lijkt het beter te werken. Echter ik kan de map waar de downloads moeten komen niet wijzigen.
Hier loopt de Origin toepassing nog steeds vast. Mijn spellen kon ik downloaden installeren.

Mijn probleem wordt duidelijk veroorzaakt door Origin zelf, de website als de toepassing.
Spellen die ik installeer via hun DVDs worden wel geïnstalleerd. Spellen die via een andere online download programma geleverd worden krijg ik ook gedownload en geïnstalleerd. Er is dus niet mis met de computer en de (bekabelde) internetverbinding.

Ik vind het vreemd, zeer vervelend en storend dat Origin niet werkt op een moderne computer.

Graag had ik dat er iets gedaan wordt met mijn probleem.
Kan dit eens worden doorgegeven aan de team dat zich bezighouden met het maken van de website en het team dat de Origin client maakt?


Groeten.


Bericht 49 van 50 (340 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin toepassing en website werken niet meer

★★★★★ Expert


Beste lezer,

Tot heden is hier geen verbetering in gekomen.
De toepassing werkt na 10 keer opnieuw zijn geïnstalleerd pas met hard leegmaken van de cache. Daarna alle bestanden en mappen handmatig verwijderen, omdat het verwijdingsprogramma dit niet doet of er gewoon slecht in is.

De eerste keer verscheen alleen een smalle balk met de oranje O.
De pogingen hierna: Er wordt geen inhoud aan linkerkant getoond. Er wordt geen inhoud aan rechterkant getoond.
Er verschenen foutmeldingen. Het programma loopt steeds vast.
Witte, lege pagina's in plaats van inhoud.
De muis op de menubalk plaatsen of er overheen bewegen, is al vaak genoeg om de Origin toepassing te laten vastlopen.
Bestanden ontbreken of zijn beschadigd.
Instellingen worden niet onthouden of niet eens aangemaakt.
Bestanden worden op de verkeerde plek geplaatst.

Ook is de Origin toepassing alleen af te sluiten met Taakbeheer, de normale wegen werken niet. Verder loopt de Origin toepassing nog regelmatig vast, als ik door de instellingen heen beweeg.
Windows 10 is 4 keer opnieuw geïnstalleerd. Ook is de computer terug gebracht naar de winkel en ter reparatie opgestuurd naar de fabrikant. Dit brengt totaal geen verbetering. Het kan ook niet door de antivirus-programma komen.
Mijn andere spellen en programma's laten zich wel in 1 keer installeren en starten op.

Waarom kan dit niet met de Origin toepassing? Dit probleem ligt duidelijk bij Origin zelf!


Gegroet.

Bericht 50 van 50 (258 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen