Origin servers tijdelijk niet beschikbaar en een lege game bibliotheek!

door nopsophon
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Origin servers tijdelijk niet beschikbaar en een lege game bibliotheek!

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Ik heb zojuist de sims 4 wasgoed gekocht. Natuurlijk had ik de sims 4 al, anders kan ik namelijk geen extra pakket erbij kopen. Maar nu staat die niet in mijn gamebibliotheek? Wat moet ik doen? Ik heb de aankoop mail maar er staat geen code in zodat ik de game kan verzilveren. Een vriendin van me had hetzelfde probleem, toen werd er aangeraden om origin te resetten. Alleen ze raakte toen al haar spellen kwijt. Any other advices?

Bericht 1 van 31 (2.339 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Geen productcode?

Community Manager (retired)

@myrtemarije 

 

Het lijkt erop dat deze versie op het moment problemen geeft inderdaad. Zoals Jason ook al vermeldde in een andere topic zijn we nog druk bezig om dit probleem op te lossen en zal dit binnen 2-3 weken waarschijnlijk ook gebeuren door middel van een Origin update. 

 

 

Er is een workaround beschikbaar die er voor gaat zorgen dat alles hoogstwaarschijnlijk weer gaat werken zoals voorheen maar hiervoor zul je de OS versie verder moeten opwaarderen van Yosemite naar High Sierra. Dit kun je doen door naar de app store te gaan en te zoeken naar High Sierra en deze te downloaden. Houd wel in de gaten dat niet elke Mac deze versie aan zal kunnen en dit mogelijk andere risico's met zich mee brengt. Mocht je dit liever niet willen doen dan zal ik je helaas moeten vragen om tot de volgende update van Origin te wachten zoals hierboven beschreven. 

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 8 van 31 (2.355 Weergaven)

Alle reacties

Re: Geen productcode?

Community Manager (retired)

Hey @nopsophon , 

 

Als je het spel koopt op Origin dan is deze automatisch gelijk gekoppeld aan jouw Origin account en zul je inderdaad geen productcode nodig hebben. Speel je op een Windows Pc of een Mac? 

Neil.png
Bericht 2 van 31 (2.329 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen productcode?

★★★ Newbie

Hey @EA_Neil

 

Ik speel het op een Mac

Bericht 3 van 31 (2.325 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Game bibliotheek laadt niet

★★★ Newbie

Ik heb een nieuw sims 4 spel maar ik krijg na inloggen bij Origin dit: Origin-servers tijdelijk niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak, we kunnen je gamelijst op dit moment niet ophalen. Herlaad en probeer het opnieuw.

 

Online zie ik mijn sims 4 spel wel, maar moet het openen in origin. als ik dat doe moet ik de game eerst downloaden en bevestigen, als ik dan de code intyp dan zegt hij dat de game al verzilverd is. maar in mijn gamebiblotheek is het leeg. Echt irritant.

 

Hoe nu verder?!

Bericht 4 van 31 (2.320 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geen productcode gekregen + origin servers tijdelijk niet beschikbaar

★ Novice

Ik heb zojuist Sims 4 gekocht bij Origin. Daarna heb ik Origin voor Mac geïnstalleerd. Bij het opstarten krijg ik de melding dat er geen Origin servers beschikbaar zijn dus dat de gamelijst niet opgeladen kan worden. Herladen hielp niet. Dus mijn eerste vraag is; wat kan ik hiermee doen?

Nu probeer ik Sims te starten/verzilveren alleen daarvoor moet ik een productcode nodig en die kan ik nergens vinden. Ook niet in de email.

Wat kan ik nu het beste doen?

Bericht 5 van 31 (2.313 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen productcode?

Community Manager (retired)

Ik heb het bericht even samengevoegd omdat het lijkt dat jullie allemaal hetzelfde probleem hebben @nopsophon @myrtemarije @simonenacho .

 

Zouden je voor mij kunnen kijken op welke versie van Mac jullie zitten (is het toevallig OS X Yosemite 10.10.5)? Er is op het moment een probleem bij een bepaalde versie waar hard aan gewerkt wordt door de studio om het op te lossen. 

 

Dit kun je op de volgende manier vinden:

 

1. Druk op het Apple symbool.

2. Klik 'Over mijn Mac/About my Mac' 

3. Hier zou hij de OS en de versie moeten laten zien. 

Neil.png
Bericht 6 van 31 (2.302 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen productcode?

[ Bewerkt ]
★ Novice

Hey @EA_Neil thanks voor je reactie!

Ik heb nu inderdaad OS X Yosemite 10.10.05. Maar hier pas 2 uur geleden naar geupdate omdat ik dacht dat het hier misschien aan kon liggen.

 

Bericht 7 van 31 (2.299 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen productcode?

Community Manager (retired)

@myrtemarije 

 

Het lijkt erop dat deze versie op het moment problemen geeft inderdaad. Zoals Jason ook al vermeldde in een andere topic zijn we nog druk bezig om dit probleem op te lossen en zal dit binnen 2-3 weken waarschijnlijk ook gebeuren door middel van een Origin update. 

 

 

Er is een workaround beschikbaar die er voor gaat zorgen dat alles hoogstwaarschijnlijk weer gaat werken zoals voorheen maar hiervoor zul je de OS versie verder moeten opwaarderen van Yosemite naar High Sierra. Dit kun je doen door naar de app store te gaan en te zoeken naar High Sierra en deze te downloaden. Houd wel in de gaten dat niet elke Mac deze versie aan zal kunnen en dit mogelijk andere risico's met zich mee brengt. Mocht je dit liever niet willen doen dan zal ik je helaas moeten vragen om tot de volgende update van Origin te wachten zoals hierboven beschreven. 

Neil.png
Bericht 8 van 31 (2.356 Weergaven)

Re: Geen productcode?

EA SPORTS FC Team

Zouden jullie voor mij de Beta versie van Origin uit willen proberen? Je kunt dit instellen via de applicatieinstellingen.

 

Als het goed is hebben we een werkende fix op de beta versie Standard smile

Jason.png
Bericht 9 van 31 (2.183 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen productcode?

★★ Novice

hee @EA_Jason

Ik heb het zelfde probleem.

ik heb nu dus de Beta versie aan maar hij doet het nog steeds niet.

Bericht 10 van 31 (2.140 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen