Origin op chromebook

door Allba123
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted
Geaccepteerde oplossing

Origin op chromebook

★★★ Newbie

Hallo, 

Ik heb laatst een nieuwe Chromebook gekocht, maar mijn probleem is dat ik nu geen Origin hierop kan downloaden. Ik had op mijn vorige laptop wel origin en ik heb hier ook spellen op gekocht. Weet iemand of ik Origin op een andere manier hierop kan downloaden? 

Bericht 1 van 4 (11.156 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Origin op chromebook

EA SPORTS FC Team

@DarkBanishing en @Allba123,

 

Zelfs als je Windows op een Chromebook zet denk ik niet dat het gaat werken vanwege de specificaties van de Chromebook.

 

Je hebt hier echt een computer voor nodig die voldoet aan de minimale systeemeisen met Windows/OSX.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 4 (11.338 Weergaven)

Alle reacties

Re: Origin op chromebook

EA SPORTS FC Team

Hallo @Allba123,

 

De Chromebook maakt gebruik van een besturingssysteem die Chrome OS heet. Origin is alleen beschikbaar voor Windows en OSX.

 

Het is dus niet mogelijk om Origin te installeren op Chrome OS. 

Jason.png
Bericht 2 van 4 (11.133 Weergaven)

Re: Origin op chromebook

Dag @Allba123 en @EA_Jason

 

Het is mogelijk om windows 10 op een chromebook te plaatsen, maar het proces is zeer traag en vereist de kennis om je chromebook te openen zodat je aan het moederbord kan.

Ten tweede moet je ook een legale kopie van windows bezitten.

Nog een obstakel is het feit dat chromebooks meestal geen zware computers zijn. Het zou me ten zeerste betwijfelen of je moderne spellen op een deftige manier kan spelen op een chromebook met windows 10 op geplaatst.

Indien je toch interesse hebt raad ik je dokter google aan. De stappen om windows 10 op een chromebook te zetten staan daar tot in de details beschreven.

 

PS: Je kan je chromebook ook te koop zetten en een tweedehands windowssysteem kopen. Let er wel op dat de specificaties van het systeem voldoende zijn om je origin games te kunnen draaien.

Bericht 3 van 4 (11.130 Weergaven)

Re: Origin op chromebook

EA SPORTS FC Team

@DarkBanishing en @Allba123,

 

Zelfs als je Windows op een Chromebook zet denk ik niet dat het gaat werken vanwege de specificaties van de Chromebook.

 

Je hebt hier echt een computer voor nodig die voldoet aan de minimale systeemeisen met Windows/OSX.

Jason.png
Bericht 4 van 4 (11.339 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen