Origin niet downloaden door nieuw IOS update (macOS Big Sur 11.0.1)

door lisalovexx
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Origin niet downloaden door nieuw IOS update (macOS Big Sur 11.0.1)

Community Manager (retired)

Gebeurt hetzelfde als je onder aan ander admin account je aan meldt en gebruik maakt van de Mac?

 

Zie hoe je een gebruiker met admin rechten aan kunt maken via deze link .

 

Deze kun je erna altijd weer verwijderen.

 

Je had het over een tekst bestandje. Heb je de Reset tool nog kunnen gebruiken?

 

- EA_Neil

 

Neil.png
Bericht 31 van 46 (1.494 Weergaven)
0 Kudos

Re: Origin niet downloaden door nieuw IOS update (macOS Big Sur 11.0.1)

★★★ Novice

@EA_Neil 

Het is gelukt met de reset origin tool!

Enige probleempje wat ik nu nog heb is dat alles van mn game helaas weg is en mn game in het Engels staat ipv Nederlands.

Bericht 32 van 46 (1.489 Weergaven)
0 Kudos

Re: Origin niet downloaden door nieuw IOS update (macOS Big Sur 11.0.1)

Community Manager (retired)
@celinah9 Goed nieuws en een stap in de juiste richting!

Heb je voorheen ooit de Sims op deze Mac gespeeld of was dat altijd op een andere Mac? Opgeslagen families staan altijd lokaal onder mijn documenten/Electronic Arts/De Sims 4 onder de saves folder.

De taal zou je moeten kunnen kiezen als je naar Origin gaat > game bibliotheek > rechter klik op de Sims 4 > spel eigenschappen > en dan in het nieuwe venster geadvanceerde opties. Hier kun je als het goed is Nederlands selecteren.

Hij gaat hierna door alle bestanden heen, kan een minuutje of 2 duren en erna zal het spel als het goed is in het Nederlands op te starten zijn.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 33 van 46 (1.486 Weergaven)
0 Kudos

Re: Origin niet downloaden door nieuw IOS update (macOS Big Sur 11.0.1)

★★★★★ Expert
Zorg dat je de talen van de Origin cliënt en De Sims 4 hetzelfde zijn ingesteld, @celinah9. Bij voorkeur hetzelfde als de taal an je besturingssysteem.
De taal van de Origin cliënt veranderen: https://help.ea.com/nl-nl/help/origin/origin/how-to-change-your-language-settings-in-origin Instructies opvolgen die op je scherm verschijnen en de Origin cliënt opnieuw starten.
De taal van De Sims 4 verander je via de speleigenschappen. Repareer daarna steeds De Sims 4 via de Origin cliënt.
Je spelvoortgang en instellingen worden standaard opgeslagen in je "Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\" voor de Nederlandstalig en in je "Documenten\Electronic Arts\The Sims 4\" voor Engelstalig.
Het gaat zich om de "Saves" en "Tray" mappen die je van de ene plek naar de andere plek dient te kopiëren.
Lokaal opslaan van je spelvoortgang en instellingen is belangrijk voor de werking van De Sims 4.
Aannemend dat je weer in het Nederlands wilt spelen.

Hoe je het hulpprogramma gebruikt en war je deze download, staat in het betreffende helpartikel.
Vaak genoeg geeft een nieuwe gebruikersaccount met Administrator rechten maken en daarop verder gaan, de oplossing.

Groetjes.
Bericht 34 van 46 (1.480 Weergaven)
0 Kudos

Re: Origin niet downloaden door nieuw IOS update (macOS Big Sur 11.0.1)

★★★ Novice

@EA_Neil 

Ja eindelijk! Mijn spel is weer in het Nederlands. Ik heb voorheen op een andere computer gespeeld maar die is overleden 😅 

Ik weet niet of dat invloed heeft om mijn geschiedenis terug te kunnen halen? 

 

En dan denk je alles gehad te hebben.. maar nu loopt mijn game continu vast, muziek blijft wel doorgaan op de achtergrond. Ik moet hem perse iedere x forceer stoppen, ik kan maximaal een kwartier/halfuur spelen en dat loopt hij vast. 😑

Bericht 35 van 46 (1.452 Weergaven)
0 Kudos

Re: Origin niet downloaden door nieuw IOS update (macOS Big Sur 11.0.1)

★★ Novice

Ik heb precies hetzelfde probleem. Het installeren lukte uiteindelijk, maar tijdens het spelen sluit het spel zich na 15/20 minuten automatisch af. Als ik het dan weer opnieuw opstart gebeurt er precies hetzelfde. Soms valt zelfs mijn hele iMac uit. 
Ik heb al vanalles geprobeerd, maar ik kom er niet uit..

Bericht 36 van 46 (1.430 Weergaven)
0 Kudos

Re: Origin niet downloaden door nieuw IOS update (macOS Big Sur 11.0.1)

★★★★★ Expert
Opgeslagen spelvoortgang is gescheiden van elkaar, @celinah9. Je dient deze zelf van ene naar andere te kopiëren.
Als De Sims 4 blijft vastlopen, dan dien je de basisstappen hebben gedaan. De Origin cliënt en De Sims 4 dienen zijn bijgewerkt.
Nagaan of je platform wel De Sims 4 en gewenste uitbreidingen kan draaien. De onnodige openstaande software volledig afsluiten. Is je platform ook wel bijgewerkt? Zijn beide talen hetzelfde ingesteld?
Via een nieuw gemaakte Administrator account je aanmelden en daarmee nogmaals proberen. De Origin cliënt opnieuw installeren via genoemde stappen.
De Sims 4 volledig verwijderen, nadat je een reservekopie hebt gemaakt, dan alleen het basisspel opnieuw downloaden en installeren.
Regelmatig je spel opslaan, verminder het aantal gegevens dat verloren kan gaan. De buffers en cache worden ook zo leeggemaakt.


Idem voor @AnoeshkaBakker93, als De Sims 4 blijft vastlopen en/of afsluiten. Mogelijk is er een probleem met de hardware, als ook je platform vanzelf uitvalt. Eens met een andere testen.


Systeemeisen voor De Sims 4 (basisspel, normale versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements


Groetjes.
Bericht 37 van 46 (1.415 Weergaven)
0 Kudos

Re: Origin niet downloaden door nieuw IOS update (macOS Big Sur 11.0.1)

★★ Novice

Ik denk dat het misschien ligt aan dat ik met sims Legacy editie speel. Ik heb 'Klein wonen' geïnstalleerd, maar ik zie dat die niet goed werkt met Legacy editie. Ik ga hem opnieuw installeren zonder klein wonen.

Bericht 38 van 46 (1.396 Weergaven)
0 Kudos

Re: Origin niet downloaden door nieuw IOS update (macOS Big Sur 11.0.1)

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Bedankt voor je reactie!
Alle genoemde stappen hebben helaas niet gewerkt, voor zover ik zie voldoet mijn iMac aan de systeemvereisten, maar wellicht zie ik iets over het hoofd? Zie afbeelding

 

Bericht 39 van 46 (1.386 Weergaven)
0 Kudos

Re: Origin niet downloaden door nieuw IOS update (macOS Big Sur 11.0.1)

★★★★★ Expert
Start je De Sims 4 ook altijd via de Origin cliënt, @AnoeshkaBakker93? Zo wordt de juiste versie van De Sims 4 gekozen door de Origin cliënt.
Je hoeft alleen De Sims 4 Legacy Editie te installeren, als je hierover een foutmelding zit. Je platform voldoet dan niet aan de gevraagde systeemeisen van de normale versie van De Sims 4.
Om aanvullende inhoud te kunnen gebruiken, die vanaf 2020 wordt uitgebracht, dien jouw gebruikte platform daaraan te voldoen, naast hun eigen systeemeisen.
Want namelijk, De Sims 4 Legacy Editie ondersteund geen aanvullende inhoud die vanaf 2020 zijn uitgebracht en de online functies. Dit begint van "Studentenleven" en verder "Ecologisch Leven", "Klein Wonen" en "Sneeuwpret", om een aantal te noemen.
Blijf je De Sims 4 Legacy Editie gebruiken op een platform die dat niet nodig heeft, zullen er vroeg of later problemen opduiken.

In dit vermelde overzicht van je platform, dien je altijd jouw serienummer verbergen, zowel online als en in het openbaar.

Mocht je toch De Sims 4 Legacy Editie, zul je eerst een reservekopie moeten gaan maken van je opgeslagen spelvoortgang. Dan De Sims 4 volledig verwijderen. Om hierna De Sims 4 met de gewenste aanvullende inhoud opnieuw te gaan downloaden en installeren.
Vergeet niet om de optie voor De Sims 4 Legacy Editie niet meer aan te vinken.

Groetjes.
Bericht 40 van 46 (1.362 Weergaven)
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen