Origin account koppelen aan xbox live

door BoegieOnTour
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Origin account koppelen aan xbox live

★★★ Newbie

Mijn origin account is niet gekoppeld aan mijn xbox live. Wel aan mijn xbox one. Hoe kan ik dit oplossen? Het gaat om battlefield 1 op de xbox one. 

Bericht 1 van 4 (751 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Origin account koppelen aan xbox live

EA SPORTS FC Team

Hey @BoegieOnTour

 

Jouw EA account is te koppelen aan een XBOX gamertag dus ik snap niet precies wat je met jouw bericht bedoelt? Zou je mij kunnen vertellen welke foutmelding je te zien krijgt of wat er niet lukt?

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (913 Weergaven)

Alle reacties

Re: Origin account koppelen aan xbox live

EA SPORTS FC Team

Hey @BoegieOnTour

 

Jouw EA account is te koppelen aan een XBOX gamertag dus ik snap niet precies wat je met jouw bericht bedoelt? Zou je mij kunnen vertellen welke foutmelding je te zien krijgt of wat er niet lukt?

Jason.png
Bericht 2 van 4 (914 Weergaven)

Re: Origin account koppelen aan xbox live

★★★ Newbie

Bedankt voor je reactie maar ik heb met iemand van ea gebeld en het is inmiddels opgelost. Ik moest bij mijn xbox's netwerkinstellingen iets van MAC-..... weet niet precies wat het was wissen. Toen kon ik een update bij BF1 doen en kon ik gelijk online... Was ik zelf nooit achter gekomen hoe ik dit moest oplossen. 

Bericht 3 van 4 (738 Weergaven)

Re: Origin account koppelen aan xbox live

EA SPORTS FC Team

Het wissen van het "alternative MAC address" lost vaak verbindingsproblemen op en ik ben blij dat je weer online kunt spelen.

Jason.png
Bericht 4 van 4 (728 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help