Re: Origin Crasht als ik Sims 4 installeer

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Origin Crasht als ik Sims 4 installeer

★★★ Newbie

Nadat ik de Sims heb gedownload en de installatie wordt voltooid crasht de Origin launcher. Sims heeft altijd gewoon goed gewerkt tot ik een paar dagen geleden het spel probeerde op te starten en de launcher crashte. Toen heb ik geprobeerd het spel te repareren met de ingebouwde reparatie optie en toen crashte de launcher  al tijdens het voltooien van de reparatie. Ik heb al geprobeerd om de Sims en de Origin launcher opnieuw te installeren maar dat heeft niet geholpen en nu crasht de launcher tijdens het voltooien van het downloaden of repareren.

Bericht 1 van 2 (260 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin Crasht als ik Sims 4 installeer

EA SPORTS FC Team

Hey @EefjePrins,

 

Zou je voor mij dan de cache van Origin willen legen door middel van deze handleiding:

 

https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

 

Daarna kan je Origin uitvoeren als administrator door er met de rechtermuisknop op te klikken en te kiezen voor "Als administrator uitvoeren". Soms helpt het ook om jouw firewall en ant-virus tijdelijk uit te schakelen. 

 

Probeer het daarna nogmaals, als het niet lukt dan heb ik nog wat andere oplossingen voor je zoals UAC uitschakelen. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (246 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help