Origin Basic + Hardline vraagt om registratiecode

door Kledderr
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Origin Basic + Hardline vraagt om registratiecode

[ Bewerkt ]
★ Novice

Ik heb betaald voor een EA Origin basic abonnement en ik kan Battlefield Hardline niet starten. Mijn abonnement is geldig uiteraard. Wanneer ik in Origin op "play" klikt, opent zicht een browser tabblad met battlelog.battlefield.com. Daarin klik ik dan op "campaign", dan "play campaign" en vervolgens staat er "INITIALIZING Campaign". Er gebeurt echter niets meer in dat tabblad. In de Origin app staat nu dat ik een registratiecode moet invoeren: "To play Unidentified Game, you must first activate it on your EA account. Activate Game - Select this option to activate the game using your product code". Aangezien ik een abonnement heb kan dit nooit de bedoeling zijn.

 

Het kostte mij een dag om het te downloaden en nu kan ik dus niet spelen terwijl mijn abonnement gewoon doorloopt!

 

Ik heb al op "repair" en "update" geklikt maar dat veranderd niets. Ik heb het spel en alle uitbreidingspakketten volledig gedownload voordat ik op "play" klikte.

Ook heb ik dit al geprobeerd:

- Meld je af bij Battlelog en Origin

- Start Origin op en log in

- Ga naar de Gamebibliotheek en start vanuit daar Hardline op

Werkt ook niet. Ik gebruikt Origin versie 10.5.37.24524 - 0.

 

Hoe kan ik dit spel eindelijk spelen?

 

Bericht 1 van 6 (375 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin Basic + Hardline vraagt om registratiecode

★★★★★ Expert


Hallo @Kledderr,

Ik zie dat je Google Chrome gebruikt, mogelijk werkt deze webbrowser niet met deze website.
Kun je eens met een andere webbrowser proberen?

Start het spel en Origin op als Administrator.
Gebruik een bekabelde internetverbinding.
Zorg dat alle achtergrondprogramma's zijn afgesloten, die niet nodig zijn en mogelijk de werking van allen kan verhinderen. Met name bepaalde beveiligingssoftware kunnen onbedoeld voor hinder zorgen.


Laat je nog weten of het je gelukt is?

Groetjes.


Bericht 2 van 6 (363 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin Basic + Hardline vraagt om registratiecode

★ Novice

Ik had al een workaround gevonden. Je moet Internet Explorer instellen als je standaard browser, dan de battlefield plugin installeren, dan vreemd genoeg die plugin op de battlefield webpagina bij settings weer uitschakelen en dán pas kan je het spel werkend krijgen.

 

P.S.

Het spel is trouwens best wel crap.

 

Bericht 3 van 6 (351 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin Basic + Hardline vraagt om registratiecode

★★★★★ Expert


Fijn dat jezelf naar een oplossing bent gaan kijken @Kledderr.
Ik gaf al aan dat je een andere webbrowser dient te gebruiken om de plugin te kunnen installeren. Dit zou alleen voor online te kunnen spelen zijn.

Jammer dat je het spel niks vind.
Kan je computer het spel draaien? Zou je het kunnen verbeteren door enkele instellingen aan te passen?


Groetjes.


Bericht 4 van 6 (335 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin Basic + Hardline vraagt om registratiecode

★ Novice

Als je mijn vorige post goed had gelezen dan zou je weten dat alleen het gebruiken van een andere browser geen verschil maakt. Je moet de plugin installeren maar wel uitschakelen in de settings op http://battlelog.battlefield.com/bfh/. Als de plugin daar aan staat werkt het niet. Dit heeft verder ook niets met online spelen te maken. Ik heb alleen de campaign gespeeld. Online is er niemand, dus die uitbreidingspakketten hoef je ook niet meer te installeren. Het spel heb ik makkelijk kunnen draaien op ultra settings dus dat heeft nergens mee te maken voor de rest.

Bericht 5 van 6 (330 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin Basic + Hardline vraagt om registratiecode

★★★★★ Expert
Het is jammer dat je andere verwachtingen had voor dit spel er, @Kledderr. Online spelen wordt inderdaad lastiger als iedereen het spel in de steek heeft gelaten.


Bericht 6 van 6 (300 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen