Opstartproblemen Sims 4 Legacy Editie

door lauwsiepauwsie
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Opstartproblemen Sims 4 Legacy Editie

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Ik startte mijn origin na een tijd weer op om Sims 4 te spelen. Na een update wilde ik op spelen drukken, maar dat was niet mogelijk, de tekst was grijs gekleurd. Ik drukte op repareren. Dat hielp ook niet. Ik downloadde de Legacy editie, want misschien lag het daar aan. Nog steeds kan ik de Sims niet op. De Legacy staat ook niet tussen mijn EA Game Files, maar in de Origin Client staat er wel dat ik ik de Legacy editie heb gedownload. Ook heb ik bij 'geavanceerde startopties' geselecteerd dat de Sims 4 met de Legacy editie moet opstarten.

Wat kan ik doen om weer te kunnen spelen?

 

Wat ik te zien krijg: 

Bericht 1 van 6 (405 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Opstartproblemen Sims 4 Legacy Editie

★★★ Newbie

Uiteindelijk heb ik het opgelost met dit:

 

In thread bekijken

Bericht 4 van 6 (375 Weergaven)

Alle reacties

Re: Opstartproblemen Sims 4 Legacy Editie

★★★ Newbie
@lauwsiepauwsie Ik heb de Legacy Editie tussen mn files gevonden op een andere plaats
Bericht 2 van 6 (385 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opstartproblemen Sims 4 Legacy Editie

★★★★★ Expert
Had je de cache van de Origin cliënt leeggemaakt en De Sims 4 map in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemd, voordat je het spel ging repareren, @lauwsiepauwsie?
Bekijk dit helpartikel, hoe je de cache van de Origin cliënt kan leegmaken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Je dient "De Sims 4 Legacy Editie" alleen te installeren, als je computer niet voldoet aan de systeemeisen van de normale versie.
https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Om "De Sims 4 Legacy Editie" te kunnen gebruiken is De Sims 4 benodigd.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes
Bericht 3 van 6 (384 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opstartproblemen Sims 4 Legacy Editie

★★★ Newbie

Uiteindelijk heb ik het opgelost met dit:

 

Bericht 4 van 6 (376 Weergaven)

Re: Opstartproblemen Sims 4 Legacy Editie

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Ik heb het uiteindelijk opgelost met een oud artikel wat ik had gevonden. Ik heb het geprobeerd en het heeft geholpen. Ik denk dat het vrijwel hetzelfde is als wat je had voorgesteld. Bedankt voor het meedenken!
Bericht 5 van 6 (373 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opstartproblemen Sims 4 Legacy Editie

★★★★★ Expert
Vrij wel komt dit op hetzelfde neer, @lauwsiepauwsie. De link naar het originele helpartikel is wel in het Nederlands.

Groetjes.
Bericht 6 van 6 (262 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help