Opstarten fifa 23 via Steam

door Rutgxrboyyyyyy
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Opstarten fifa 23 via Steam

★★★ Newbie

Hallo,

 

 

Ik speel al een paar maanden fifa 23 en heb ik sinds die dag wel een paar keer probleempjes gehad met het opstarten en het verwijderen en installeren van de anti cheat.

Tot nu, ik loop tegen het probleem dat op het moment ik fifa 23 opstart er niks gebeurt behalve dat steam zegt dat ik het spel heb opgestart. Ik ben al een week bezig uit te zoeken welke oplossingen helpen, maar niks helpt. Ik vind het (volgens meerderen) zeer amateuristisch dat er zo veel problemen zijn met de game. 

 

Ik vraag dan nu ook om een oplossing (los van het slappe gedoe van dat je moet kijken of je windows updates hebt of dat je je driver moet updaten, want dat heb ik allemaal al meerdere keren uitgeprobeerd). 

 

Groet, Rutger.

Bericht 1 van 2 (141 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opstarten fifa 23 via Steam

Community Manager
Hey @Rutgxrboyyyyyy,

Vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met het opstarten fan FIFA 23 via Steam.

Helaas hebben wij geen magische knop die alle problemen ter wereld met één druk kan oplossen, vandaar dat wij je alleen maar stappen voor probleemoplossing kunnen geven zodat je het probleem kan proberen op te lossen.

Zou je dat willen?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 2 (127 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help