Opponent leaves I get loss FUT Champs

door Drake666ekarD
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted

Opponent leaves I get loss FUT Champs

★★★ Novice

https://youtu.be/xrETyjHXdFc

 

Hoi, 

 

Tijdens WL heeft mijn tegenstander verbinding verbroken en ik krijg de loss op mijn naam. 

 

Kan hier wat aan gedaan worden? Ik heb videobewijs als link meegestuurd. 

Bericht 1 van 7 (318 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opponent leaves I get loss FUT Champs

EA SPORTS FC Team

Hoi @Drake666ekarD,

 

Er staat dat jij de verbinding hebt verloren met de tegenstander in de foutmelding die je te zien krijgt. 

Jason.png
Bericht 2 van 7 (290 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opponent leaves I get loss FUT Champs

★★★ Novice

Hoi, 

 

Nee dit klopt niet. Zoals je ook kunt zien ben ik in mijn menu gebleven en ben ik naar mijn winst en loss screen gegaan.

 

Als de verbinding bij mij weg zou zijn dan had ik ook niet het menu van fut gezien, en zou ik de melding krijgen dat ik verbinding met ea server verloren heb. 

 

Dit is zoals in het filmpje niet terug te zien. En is het duidelijk dat de verbinding niet van mijn kant verbroken is. 

Bericht 3 van 7 (282 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opponent leaves I get loss FUT Champs

EA SPORTS FC Team

Zo werkt het niet, je hebt een stabiele verbinding nodig om een verbinding te hebben tijdens de wedstrijd. Als de verbinding niet stabiel genoeg is, verlies je de verbinding met deze wedstrijd.

 

Het is niet zo dat de verbinding compleet wegvalt.

Jason.png
Bericht 4 van 7 (276 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opponent leaves I get loss FUT Champs

★★ Guide

En wat als die nou stabiel is he?

 

Bericht 5 van 7 (271 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opponent leaves I get loss FUT Champs

EA SPORTS FC Team

Dan zou de verbinding niet weg mogen vallen en kan het probleem elders liggen, maar hoe gaan we dat testen?

 

Je kunt wel de hele tijd een UOTrace laten draaien en wanneer de verbinding wegvalt de trace controleren om te zien waar het misging. 

Jason.png
Bericht 6 van 7 (267 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opponent leaves I get loss FUT Champs

★★ Guide

Er is gewoon iets fout in het dissconnect systeem.

Als de tegenstander FIFA afsluit of de xbox uitzet. Dan gaat mijn FIFA ervan uit dat ik het verbreek omdat hij niks meer van een verbinding kan vinden.

En dat telt dan als een verlies.

 

Ik heb zelfs een bericht bij 1 keer dat hij leaved.

Maar als ik mijn connectie daar verbreek zou ik een nv pop up krijgen maar die ik ontvang ik op die momenten niet.

 

Zelfs degene die bij de ea helpdesk zei na het kijken van mijn uotrace dat er niks aan de hand was en dat dit een fout moet zijn.

 

Bericht 7 van 7 (254 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help