Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

(Opgelost) - Foutmelding tijdens starten van een wedstrijd

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: (Onderzoek bezig) - Disconnectie tijdens starten van een wedstrijd

★★★★★ Newbie

ea neil denk u dat we morgen weekend leage kunnen of duurt het ng heel lang 

Bericht 71 van 101 (529 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Newbie

en nu kan ik niet eens een potje proberen er staat dat het tijdelijk niet mogelijk is 

Bericht 72 van 101 (521 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager

We hebben inderdaad tijdelijk de matchmaking voor iedereen offline gehaald terwijl we werken aan dit probleem. 

https://twitter.com/EAFIFADirect/status/1364996306335195136

@wesbaarn ,

We hopen dit zo snel mogelijk (dus nog vandaag) nog op te lossen. Helaas durf ik geen garantie te geven over wanneer precies.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 73 van 101 (517 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie
@EA_Neil Zelfde probleem ervaar ik bij vriendschappelijke wedstrijden, division rivals en drafts... Deze foutmelding komt aan het begin van de wedstrijd of als ik mijn wedstrijd annuleer wanneer ik een wedstrijd wil beginnen.
Bericht 74 van 101 (498 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie
@EA_Neil Hallo ik heb het probleem dat ik geen match kan spelen op ultimate team zowel rivals als draft niet.
Gisteren was het probleem er niet
Bericht 75 van 101 (406 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice

Goedenavond, wij zijn de halve dag al bezig met proberen een game te starten maar kan geen enkele wedstrijd opstarten.

is er iets van vergoeding of eventueel een pakket met goede spelers om dit goed te maken oid? Probeer met man en macht beter en hogerop te komen maar op deze manier gaat dat zeker niet lukken.

ik hoor heel graag van u, ben nl groot fan van ea en fifa 

Bericht 76 van 101 (380 Weergaven)

★ Novice

Vergoeding is wel het minste wat ze kunnen doen is al vanaf vanochtend 8 uur storing je betaald voor je spel voor xbox live koopt coins en heb je dit de heledag 

Bericht 77 van 101 (372 Weergaven)

★★★★ Novice

Ik ben blij dat je ons op de hoogte houdt Neil, maar ik vind wel dat EA wat weinig communiceert over oorzaken en wanneer ze verwachten het opgelost te hebben. Veel mensen betalen een hoop geld voor de game en in de FUT store en investeren er veel tijd in. 

Bericht 78 van 101 (267 Weergaven)

Community Manager

Hey allemaal en goedemorgen.

Het probleem zou sinds gisteravond laat opgelost moeten zijn wat betekent dat je vandaag Weekend League kunt spelen zonder problemen. Mocht je dit alsnog tegen komen, dat de match niet laadt dankzij deze foutmelding, laat het ons weten.

Uiteraard snap ik dat een dag niet kunnen spelen niet fijn is en dit was ook zeker niet iets wat in de planning stond dus mijn grootste excuses hiervoor.

Als het gaat om een make-good worden deze vaak, als er besloten wordt om bijvoorbeeld de Weekend League te verlengen, door het game team zelf direct uitgedeeld en niet door ons hier over het forum of over de helpdesk.

Nogmaals bedankt voor jullie medewerking en geduld.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 79 van 101 (180 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice

Bij mij komt er dit op testaan 

Bericht 80 van 101 (164 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help