Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

(Opgelost) - Foutmelding tijdens starten van een wedstrijd

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: (Onderzoek bezig) - Disconnectie tijdens starten van een wedstrijd

★★★★ Novice

haha ja dat was de enige die ik nog niet had getest... vereende krachten trial and error. Nu maar hopen dat EA het snel oplost, ze zullen vast druk bezig zijn. 

Bericht 51 van 101 (344 Weergaven)

Uit Fut gegooid

★★★ Newbie

Ik kan een wedstrijd starten  maar zodra er tenues gekozen zijn word ik uit fut gegooid en staat er dat de verbinding met EA is verbroken.

Bericht 52 van 101 (217 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Ultimate Team

★★★ Newbie

Als ik net een wedstrijd wil beginnen staat er direct, “ je verbinding met EA is verbroken” en word ik direct uit ultimate team gegooid. Iemand enig idee wat dit is ?

Bericht 53 van 101 (211 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

Ik was bezig met icon swaps ligau 1 en elke keer werd ik er uit gegooid. Dus ik wouw proberen als het bij meerdere speelmodus het zelfde was. En dat was inderdaad zo, bij rivels, squad battel en vriendschappelijk krijgen we hier nu ook een vergoeding voor.

Bericht 54 van 101 (306 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

Ik was bezig met icon swaps ligue 1 en elke keer werd ik er uit gegooid. Dus ik wouw proberen als het bij meerdere speelmodus het zelfde was. En dat was inderdaad zo, bij elke wat ik probeerde kreeg ik een fout melding. krijgen we hier nu ook een vergoeding voor.

Bericht 55 van 101 (299 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★ Apprentice

Gisteren / vanmorgen vroeg geen probleem, vanmiddag vanaf 13.00, word bij iedere game, sq battles, friendlies, rivals de fout melding gegeven.

Gisteren wel veel friendlies gespeeld, geen icon swaps. De Objective spelers. 

Bericht 56 van 101 (292 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Newbie

ik ik wilden een sqaud battle potje starten maar ik kon geen game in ik vind dit zelf super jammer helaas heb ik het nog steeds baal er enorm van 

Bericht 57 van 101 (272 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Novice

Ik blijf er bij iedere wedstrijdsoort bij de aftrap uitgegooid worden. Heb onder andere vriendschappelijke, Squad battles en icon wissels gespeeld. Er komt te staan: De EA-servers kunnen je verzoek op dit moment niet verwerken. Probeer het later nog eens.

Heb kabel internet, heb ook wifi geprobeerd, 96% score met de meter.

Wat nu?? 

Bericht 58 van 101 (261 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice
@EA_Neil Hier ook hetzelfe probleem, ik start een match in rivals, alles start zoals normaal op tot net na de opstelling van de tegenstander en voor de aftrap op het beeld komt krijg ik de foutmelding “de EA-servers kunnen je verzoek op dit moment niet verwerken. Probeer het later nog eens” dit gebeurt ook in squad battles, het is nu al sinds deze middag dat verschillende mensen geen wedstrijden kunnen spelen dus ook veel coins mislopen... krijgen wij hiervoor een compensatie?
Bericht 59 van 101 (260 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Newbie

ik hoop dat we morgen weer potjes kunnen doen ik heb mijn wl punten n weekend leageu ingeleverd 

Bericht 60 van 101 (247 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help