Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

(Opgelost) - Foutmelding tijdens starten van een wedstrijd

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: (Onderzoek bezig) - Disconnectie tijdens starten van een wedstrijd

Community Manager

Ik heb helaas nog geen nieuwe updates behalve dat het niet bij iedereen lijkt te gebeuren wat het natuurlijk niet makkelijker maakt te onderzoeken. Zouden jullie mij misschien kunnen laten weten welke rank jullie behaald hebben en welke rode speler(s) jullie gekozen hebben?

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 31 van 101 (291 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★ Novice
@EA_Neil ik zie op twitter bij het profiel ea help ook veel mensen met hetzelfde probleem, dus het probleem is niet alleen in Nederland of met Nederlandse accounts dus met WL heeft het niks te maken. Het is gewoon als je een potje opstart, zowel squad battles, rivals, etc het team van de tegenstander laad en zodra er wordt afgetrapt krijgt je een foutmelding en wordt je eruit gegooid..
Bericht 32 van 101 (287 Weergaven)

★ Novice
@EA_Neil Ik heb het afgelopen weekend geen weekend league gespeeld en ook hetzelfde probleem. Alleen mijn Rivals rank 1 beloningen ontvangen vandaag.
Bericht 33 van 101 (284 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice
@EA_Neil ik heb divisie 2 rang 1 gehaald van Rivals. En met FUT Champs goud 3 gehaald met als player pick: Haller & Mavididi. Als extra player pick tijdens FUT Champs kreeg ik Llorente
Bericht 34 van 101 (282 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

Hier hetzelfde probleem. Gameplay komt tot stand maar je word er online direct uit gegooid en in squad battles na de aftrap 

Bericht 35 van 101 (276 Weergaven)

★★★ Newbie
@EA_Neil Ik was gold 1 (22 wins) en heb De Paul en Younes gekozen
Bericht 36 van 101 (260 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie
@jacco_malbrain En heb divisie 1 rank 2 gehaald in rivals
Bericht 37 van 101 (256 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

Hallo, ik heb dit probleem ook telkens als ik een wedstrijd start gooid hij me eruit en geeft hij me een link om me server te checken.

Bericht 38 van 101 (236 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie
@EA_Neil Ik heb dit probleem ook en wel met alle online wedstrijden. Krijg een link in beeld dat ik me server moet controleren via ea.
Bericht 39 van 101 (234 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★ Novice

Die ranks zijn allemaal niet belangrijk; het heeft niets met rivals te maken, maar met alle online varianten; het is een breed probleem dat (nog niet) bij iedereen optreedt. ZIe storingsmeldingen regio Utrecht  in bijlage, probleem groeit nog steeds. Ik neem aan dat EA hier ook breed mee aan de slag is. 

Bericht 40 van 101 (232 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help