Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Re: (Onderzoek bezig) - Disconnectie tijdens starten van een wedstrijd

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: (Opgelost) - Disconnectie tijdens starten van een wedstrijd

[ Bewerkt ]
Community Manager

@Rsca-ever1989

Zover ik begrepen heb zou dit probleem inderdaad opgelost moeten zijn nu.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 91 van 101 (268 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice
@EA_Neil Ik had nog een vraagje voor zo time-out tekrijgen over hoeveel wedstrijden vriendschappelijke gaat het dan over om dit voor tehebben
Bericht 92 van 101 (263 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@Rsca-ever1989

Ik ben bang dat ik hier geen specifiek aantal over kan geven om misbruik te voorkomen maar als er normaal gespeeld wordt en er niet constant wedstrijden op een rij gestart worden kan dit in principe niet fout gaat.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 93 van 101 (259 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice
@EA_Neil alleen bij vriendschappelijke of ook bij rivals want daar gaan soms ook mensen na 1-0 achterstaan of als het nog ma pas begint al drek terug weg
Bericht 94 van 101 (257 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@Rsca-ever1989

In principe telt dit inderdaad voor alle FUT speeltypes maar normaal komt niemand aan dit limiet en vandaar komt het dan in principe ook niet voor bij de andere speltypen zoals Rivals en heb je het waarschijnlijk niet eerder gezien.

We zien het nu helaas gebeuren omdat velen zo snel mogelijk door de icon swaps heen willen lopen zonder de wedstrijden helemaal uit te spelen wat inderdaad een vervelend bij product is maar in principe telt als misbruik van het systeem en het speelplezier van anderen omlaag kan halen.

Ook met Rivals is het niet aan te raden om veel wedstrijden binnen een korte tijd te starten bijvoorbeeld en te verlaten om dezelfde reden maar in principe gebeurt dit niet snel behalve als je echt met opzet misbruik probeert te maken. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 95 van 101 (248 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice
@EA_Neil oké bedankt voor de uitleg 🙂
Bericht 96 van 101 (245 Weergaven)

★★★ Newbie
@EA_Neil Ik speel een potje fut champions en word er rond 80e minuut uit gestuurd.
Ik heb het spel na iets van 18 uur pas gestart dus ik heb ervoor nog niks gespeeld. Maar met dit probleem kan ik geen potten spelen. En ik moet er nog 30 spelen omdat ik er steeds word uit gehaald. Gaat er hier nog een oplossing op gevonden worden?
Bericht 97 van 101 (213 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie
@FIFA_SNIPER66 @EA_Neil Ik heb het trouwens al de hele week. Dan wil ik vriendschappelijke wedstrijden spelen voor tokens word ik er ook steeds uitgekickt. En nu heb ik gewoon mijn 2000 wl-punten ingeleverd voor niks. Wat dus ook weer veel tijd kost om het weer terug te verdienen.
Bericht 98 van 101 (209 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

@EA_Neil ja, mijn draft wedstrijd weg

Aangepast door EA_Neil.

Bericht 99 van 101 (154 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@fcgbartnoordhof Hey!

Het probleem in deze discussie is reeds opgelost en was dat je helemaal geen wedstrijd kon beginnen vorige week Donderdag en een bepaalde foutmelding kreeg.

Ik heb het gevoel dat jij een ander probleem hebt. Mogelijk een disconnect tijdens een Draft?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 100 van 101 (147 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help