Re: Onzichtbare spelers

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Onzichtbare spelers

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Hallo, 

 

Heb alles gedaan om de problemen (crash probleem, sjozaar) proberen op te lossen:

  • Cash geheugen client origin gewist
  • Client origin opnieuw geïnstalleerd
  • BF 2042 opnieuw geïnstalleerd
  • Drivers GPU opnieuw geïnstalleerd 
  • Windows is sowieso al volledig geüpdatet...

Heb er dus vanalles moeten voor doen, zonder al te veel goed resultaat. Sommige potjes gaan vlot (maar dat was daarvoor ook het geval). 

Maar later crasht de game weer, zojuist een zo goed als onspeelbaar potje gespeeld. Begin van het potje 64v64 spelers (128 in totaal), tegen het einde waren er nog in totaal 40-50 spelers (20-25) over doordat iedereen op de server blijkbaar last had van dezelfde glitches. 
Textures werden niet goed geladen, spelers (tegenstanders...) werden onzichtbaar, framedrops...etc (zie screenshots onderaan...) m.a.w. de game zag er plots niet uit en sommige spelers werden plots onzichtbaar, dit na de zoveelste patch en na 3 maanden game release...

 

Het ligt duidelijk niet aan mijn computer instellingen, want ik had zojuist alles (drivers, BF2042, de client enz.) correct opnieuw geïnstalleerd, dit alles heeft ook enige tijd gekost...ook zo goed als alle andere spelers op de server hadden van dezelfde problemen last. Toen ik er in de chat iets over vertelde kreeg ik heel veel respons van spelers die dezelfde issues voor hadden. Vandaar dat tegen het einde van het potje de helft van de server leeg was. 

 

De spelers dat tegen het einde van het potje online waren (zie screenshots), waren voornamelijk AI spelers (bots), dus waarschijnlijk hebben alle menselijke spelers door al die glitches het spel verlaten. (in het begin van het potje waren er zover ik weet geen tot zeer weinig bots..) 

 

Wat ook jammer is, is dat ik van sommige glitches zelfs voordien nog niet (persoonlijk) voorgehad heb en na de zoveelste update er blijkbaar sporadisch dus bijgekomen zijn.

 

Ik hoop dat deze issues snel opgelost worden want na bijna 3 maanden release, voor een spel van (minstens 60eur), van een bekende AAA ontwikkelaar, valt dit eigenlijk niet goed te praten. We praten hier over technische issues die sporadisch plots terug komen (niet over gameplay of dergelijke...), deze issues (waar iedereen, niet alleen ik) last van hebben zouden al lang van de baan moeten zijn. 

 

Hopelijk brengt een volgende patch beterschap...

 

BUGGY BF2042.png

 

BUGGY BF2042-2.png

Bericht 1 van 2 (1.202 Weergaven)

Re: Onzichtbare spelers

Community Manager
Hey @sjozaar,

Heel erg bedankt voor de uitgebreide post!

Ik kan je inderdaad zeggen wat we al deze rapporten erg serieus nemen en ze allemaal onderzoeken, we krijgen ook inderdaad meer rapporten binnen over dingen die plots onzichtbaar zijn.

Mocht je er nog niet van op de hoogte zijn, wil ik je ook laten weten dat we een (Engelstalige) Major Known Issues lijst hebben die regelmatig wordt bijgewerkt: https://answers.ea.com/t5/Updates/Battlefield-2042-Known-Issues/td-p/10944776. Hier staat natuurlijk niet alles in wat we aan het onderzoeken zijn, maar als het goed is bevat het wel de meeste Major topics.

Er is zojuist ook een Hotfix uitgekomen voor het spel, 0.3.2.1, en de volgende grote update komt als het goed is in maart.

We houden je op de hoogte van toekomstige updates via het @BattlefieldComm Twitter-account.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 2 (1.160 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help