Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Re: Onterechte console ban

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Onterechte console ban

★ Novice

Ik was 4 vier maanden geleden had ik een console ban gekregen, maar toen was ik een maand geleden geunband, maar nu ben ik weer verbannen voor een onterechte reden. Ik zou graag een reden willen krijgen ik weer ben verbannen.

Bericht 1 van 5 (194 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Community Manager
Hey @feynoord070 ,

Ik heb jouw berichtje even overgezet naar het Fifa 21 forum. Sorry om te horen dat je nogmaals tegen deze ban opgelopen bent.

Dit betekent dat het systeem bepaalde acties gezien heeft als het verbreken van de regels. We behandelen bans niet over het forum dus we zullen je hier geen specifieke reden kunnen geven maar als je voelt dat je geen regels verbroken hebt kun je op de volgende link lezen hoe je een zaak kunt starten om dit nader te laten bekijken door ons team.

Eenmaal bekeken zal je via de mail een reactie krijgen met het resultaat van dit onderzoek. 

Je kunt de regels nogmaals doorlezen op: https://help.ea.com/nl/help/fifa/fifa-rules/

- EA_Neil

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 5 (181 Weergaven)

Alle reacties

Community Manager
Hey @feynoord070 ,

Ik heb jouw berichtje even overgezet naar het Fifa 21 forum. Sorry om te horen dat je nogmaals tegen deze ban opgelopen bent.

Dit betekent dat het systeem bepaalde acties gezien heeft als het verbreken van de regels. We behandelen bans niet over het forum dus we zullen je hier geen specifieke reden kunnen geven maar als je voelt dat je geen regels verbroken hebt kun je op de volgende link lezen hoe je een zaak kunt starten om dit nader te laten bekijken door ons team.

Eenmaal bekeken zal je via de mail een reactie krijgen met het resultaat van dit onderzoek. 

Je kunt de regels nogmaals doorlezen op: https://help.ea.com/nl/help/fifa/fifa-rules/

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 5 (182 Weergaven)

★★★ Newbie

Ik heb een vraag hoelang duurt een transferbam 

Bericht 3 van 5 (125 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

Ik was gebanned op de transfermarkt sindsdien niet meer gespeeld en nu wil ik weer spelen staat er dat ik permanent ben gebanned hoe kan dit kan iemand mij helpen?

Bericht 4 van 5 (104 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager

@joeynavina ,

Dit ligt aan de ban. Een transfer markt ban is permanent en een console ban, liggende aan de hoeveel gebande accounts, duur vaak 45+ dagen. Als er geen ban duratie zichtbaar is in de mail die je hebt gekregen betekent dit dat deze permanent is.

@gtrertggh ,

Sorry om te horen dat je hier tegenaan bent gelopen. Dit betekent dat je waarschijnlijk meerdere accounts had op deze console die de regels gebroken hebben. Als je het hier niet mee eens bent of het gevoel hebt dat het een vergissing is wil ik je aanraden net als hierboven vermeld contact op te zoeken met ons via de link en een zaak te starten.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 5 van 5 (88 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help