Re: Online seizoenen lagg

door Kaasboertje
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Online seizoenen lagg

EA SPORTS FC Team

@Kaasboertje Kan je die ertussenuit halen?

Jason.png
Bericht 11 van 18 (551 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Online seizoenen lagg

★ Apprentice
@EA_Jason De TP-link splitter gaat er niet tussen uit.
Bericht 12 van 18 (532 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Online seizoenen lagg

EA SPORTS FC Team
Ook niet om het even te testen?
Jason.png
Bericht 13 van 18 (523 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Online seizoenen lagg

★ Apprentice
@EA_Jason Ook niet om het te testen.

Ik zou niet weten waarom het eerder (maanden geleden) soepel verliep.
En dat het het nu zou veranderen als ik thuis iets zou aanpassen.
Sowieso vind ik de laatste tijd dat de wedstrijden niet overeen komen met de werkelijkheid. Logisch, er wordt gewerkt aan FIFA20(voor mij het enige verband waarom het zo ruk speelt). Als je met Ajax opeens het NL-elftal voor je krijgt.... komt dat niet geheel overeen.

Zonde.

Ik ga dus niks meer testen omdat er meer aan de hand is dan alleen de verbinding. Toch bedankt voor het reageren.
Bericht 14 van 18 (506 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Online seizoenen lagg

EA SPORTS FC Team

Het kan zo zijn dat er iets aan de hand is met de splitter, waardoor je lag hebt en dat wil ik graag uitsluiten Standard smile

Jason.png
Bericht 15 van 18 (497 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Online seizoenen lagg

[ Bewerkt ]
★ Apprentice

@EA_Jason Zonder dat ik de kabels of ook maar iets fysiek heb veranderd heb ik een test gedaan met m'n internet snelheid:

1:Download: 167.2 Mps
Upload: 224.3 Mbps

2:
Down: 151.2 Mbps
Up: 230.1 Mp
3:
Down: 187.9
Up: 218.8

Ik ben benieuwd of dit goed is.
Volgens mij namelijk wel. Zojuist 4 potjes gespeeld waarvan nummer 1 "prima" was en de laatste 3 echt gewoon flink *snip*

Bericht 16 van 18 (476 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Online seizoenen lagg

EA SPORTS FC Team

@Kaasboertje De test laat de maximum snelheid zien en niet de stabiliteit van de verbinding. 

 

Volgens mij kan je met een 10MB verbinding nog prima spelen, zo lang de verbinding stabiel is en geen restricties heeft qua poorten.  Je kunt een 205Mb verbinding hebben en alsnog problemen ondervinden, zoals lag, wanneer de verbinding niet stabiel is.

Jason.png
Bericht 17 van 18 (1.034 Weergaven)

Re: Online seizoenen lagg

★ Apprentice
@EA_Jason Ik geef het op. De afgelopen potjes die ik heb gespeeld is er geen last.

Het is goed zo. Als jullie een kortingscode voor FIFA20 kunnen regelen dan koop ik 'm. Anders vind ik FIFA te onbetrouwbaar om er nog eens veel geld aan uit te geven.
Bericht 18 van 18 (452 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help