Re: Online draft

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Online draft

★★★★★ Newbie
Ik heb zaterdag 10/03/2018 15.000 coins betaald voor mijn draft token.....het team gemaakt.... Maar was te moe om te spelen nog daarna...Dit wou ik dus zondag 11-03-2018 om 19:30 doen om er achter te komen dat mijn team wat klaar stond weg was en er weer 15:000 coins betaald moet worden of 300 fifa punten!!!

Dit is uitermate schandalig en diefstal en ik eis alsnog mijn draft token enof coins terug!!

Ook gelijk een opmerking over de gold packs!!!

Dit is enorm schandalig slecht en altijd slechte packs!!! Ik heb nu meerdere malen fifa punten gekocht en packs van gekocht en ook veel coins verdiend met spelen... Maar over de 100 gold packs en niet 1x een kaart die meer waard is dan 10.000 max verkoop prijs mogelijk is pure onzin en diefstal!!!

Ik vraag mij af wanneer jullie dit aan gaan pakken en hoe dit te compenseren naar mij en ongetwijfeld andere kopers van fifa punten of ingame packs kopers!!!

Ik ben al sinds 2012 ingeschreven als EA LID en speel het al sinds de jaren 1997 als niet ouder en verwacht nu toch wel een teruggave van wat verloren is door jullie toedoen!!

Dan niet eens het benoemen van een compensatie voor de belachelijke pack inhoud in de ultimate team!!!

In afwachting op een oplossing

Gr martin
Bericht 1 van 2 (176 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Online draft

EA SPORTS FC Team

Hey @dementory,

 

Over de draft, het beste dat je kunt doen is contact opnemen met onze telefonische helpdesk. Daar kunnen ze een onderzoek instellen naar jouw account om te zien wat er met jouw coins/draft is gebeurd.

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

 

Over de packs, de inhoud van de packs is willekeurig en het is een kwestie van geluk hebben om bepaalde spelers te packen. Wij hebben hier geen invloed op en kunnen je hier ook geen compensatie voor geven. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (207 Weergaven)

Alle reacties

Re: Online draft

EA SPORTS FC Team

Hey @dementory,

 

Over de draft, het beste dat je kunt doen is contact opnemen met onze telefonische helpdesk. Daar kunnen ze een onderzoek instellen naar jouw account om te zien wat er met jouw coins/draft is gebeurd.

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

 

Over de packs, de inhoud van de packs is willekeurig en het is een kwestie van geluk hebben om bepaalde spelers te packen. Wij hebben hier geen invloed op en kunnen je hier ook geen compensatie voor geven. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (208 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help