Re: Online aanmelding is momenteel niet beschikbaar

door aninouk
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Online aanmelding is momenteel niet beschikbaar

★★ Novice

Hoi iedereen,

 

Ik heb een probleem met Origin. Ik wilde laatst de Sims 4 updaten (de nieuwe update met de compleet nieuwe stijl etc.), maar het lukte niet omdat ik online moest zijn. Dus ik klikte op online gaan en ik werd naar het inlog scherm gestuurd. Maar elke keer staat daarboven in het beeld ''online aanmelding is momenteel niet beschikbaar.'' Ik heb al meerdere malen een oplossing gezocht; opnieuw opstarten, opnieuw downloaden etc. Maar het blijft er maar staan. Op de windows (ik heb een mac) van mijn moeder kan ik wel online gaan maar op mijn Mac (Macbook Air 2015) lukt het nu al meer dan 24 uur niet! 

 

Kan iemand mij alsjeblieft helpen zodat ik online kan gaan op Origin? Dan kan ik tenminste weer nieuwe spellen updaten en downloaden enzo. 

 

Heel erg bedankt!

 

-Lilo

Bericht 1 van 10 (12.744 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Online aanmelding is momenteel niet beschikbaar

★★★★★ Expert
Enkele snelle suggesties, @ingopowner: Cache van de Origin cliënt leegmaken. Je platform opnieuw opstarten. De Origin cliënt volledig verwijderen, downloaden van de website en dan ook weer installeren. Zie hiervoor: https://help.ea.com/nl-nl/help/origin/origin/download-install-update-origin/ Overige software volledig afsluiten, of verwijderen. Bepaalde beveiligingssoftware kan onbedoeld voor hinder zorgen. Door uitzonderingen aan te maken voor Origin, of door deze het tijdelijk uitschakelen kan je dit verhelpen. Gebruik een bekabelde internetverbinding en sluit je platform direct aan op de modem van de internetaanbieder. Zorg dat je besturingssysteem is bijgewerkt. Ook kan je het proberen op een nieuw aangemaakte gebruikersaccount met beheerder rechten. Verder kan je gebruikmaken van het hulpprogramma om Origin opnieuw in te stellen: https://eaassets-a.akamaihd.net/eahelp/documents/Reset-Origin.zip
Probeer de beta uitgave van de Origin uit, je kan dit instellen via de applicatieinstellingen in de Origin cliënt.
De proxies uitschakelen: https://support.apple.com/nl-nl/guide/mac-help/mchlp2591/mac

In thread bekijken

Bericht 2 van 10 (12.729 Weergaven)

Alle reacties

Re: Online aanmelding is momenteel niet beschikbaar

★★★★★ Expert
Enkele snelle suggesties, @ingopowner: Cache van de Origin cliënt leegmaken. Je platform opnieuw opstarten. De Origin cliënt volledig verwijderen, downloaden van de website en dan ook weer installeren. Zie hiervoor: https://help.ea.com/nl-nl/help/origin/origin/download-install-update-origin/ Overige software volledig afsluiten, of verwijderen. Bepaalde beveiligingssoftware kan onbedoeld voor hinder zorgen. Door uitzonderingen aan te maken voor Origin, of door deze het tijdelijk uitschakelen kan je dit verhelpen. Gebruik een bekabelde internetverbinding en sluit je platform direct aan op de modem van de internetaanbieder. Zorg dat je besturingssysteem is bijgewerkt. Ook kan je het proberen op een nieuw aangemaakte gebruikersaccount met beheerder rechten. Verder kan je gebruikmaken van het hulpprogramma om Origin opnieuw in te stellen: https://eaassets-a.akamaihd.net/eahelp/documents/Reset-Origin.zip
Probeer de beta uitgave van de Origin uit, je kan dit instellen via de applicatieinstellingen in de Origin cliënt.
De proxies uitschakelen: https://support.apple.com/nl-nl/guide/mac-help/mchlp2591/mac
Bericht 2 van 10 (12.730 Weergaven)

Re: Online aanmelding is momenteel niet beschikbaar

★ Novice

hey, 

ik had het zelfde probleem ook op mijn pc (windows)
van alles geprobeerd zelfs het opnieuw installeren van origin en chache verwijderen had geen nut. 

heb vervolgens nog een keer origin opnieuw geïnstalleerd heb toen hierbij gekozen om 'niet de beta' te installeren.
nu werkt alles prima en heb ik verder geen klachten meer bij het inloggen. 

misschien dat dit ook bij jouw helpt?
 

Bericht 3 van 10 (12.680 Weergaven)

Re: Online aanmelding is momenteel niet beschikbaar

★★★★★ Expert


Standaard zou de optie voor het krijgen van bèta versies uitgeschakeld staan, @DakDuifz.
Voor de PC bestaan er soortgelijke problemen met oplossingen, waaronder ik ook reacties voor had geplaatst. Waaronder de Origin cliënt als administrator opstarten, ervoor zorgen dat alle andere (achtergrond)programma's volledig zijn afgesloten, Gebruikersaccountbeheer tijdelijk uitschakelen, Windows Schoon Opstarten, je stuurprogramma's van je PC bijwerken, als de de laatste updates van Windows 10 zijn geïnstalleerd.

Groetjes.


Bericht 4 van 10 (12.661 Weergaven)

Re: Online aanmelding is momenteel niet beschikbaar

★★ Novice

Bij mij werkt echter het aanmelden nog steeds niet. 

Ik heb Origin meerdere malen opnieuw geinstaleerd, alle tips opgevolgd. 

En nog steeds heb ik de melding dat ik niet kan inloggen.

Help!

Bericht 5 van 10 (12.640 Weergaven)

Re: Online aanmelding is momenteel niet beschikbaar

★★★★★ Expert
@Eetje03, Is dat met Windows?...
Bericht 6 van 10 (12.618 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Online aanmelding is momenteel niet beschikbaar

★★★ Newbie
@RealSimmor0 ik heb precies hetzelfde probleem nu al 2 dagen, heb een windows en heb het nu al meerdere keren met verschillende wifi connecties geprobeerd....
Bericht 7 van 10 (12.573 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Online aanmelding is momenteel niet beschikbaar

★★★★★ Expert
De oorspronkelijke vraag ging over dat andere platform. In jouw geval, @noetje23, sluit je computer direct aan op de modem van de internetaanbieder met een kabel.
Bericht 8 van 10 (12.554 Weergaven)

Re: Online aanmelding is momenteel niet beschikbaar

★ Novice

Ik heb precies hetzelfde probleem en heb alles geprobeert. Vind het wel balen want kan nu niet spelen en heb er wel veel geld aan uitgegeven (simspakketten en al).

 

Kunnen jullie helpen aub ik zit echt helemaal vast en vind het echt heel jammer want speelde het regelmatig....

Bericht 9 van 10 (11.896 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Online aanmelding is momenteel niet beschikbaar

★★★★★ Expert


Ben je de lijst met algemene tips nagelopen, @aninouk?

Herstart je computer.

  • Gebruik met voorkeur een bekabelde internetverbinding, in plaats van een draadloze verbinding zoals WiFi.
  • Sluit je computer direct aan op de modem / router van je internet aanbieder.
  • Gebruik eens een andere UTP kabel als andere een poort van modem / router van je internet aanbieder.
  • Herstart de modem / router van je internet aanbieder.
  • Ontkoppel alle andere apparaten, of sluit deze af. Zeker als de internetverbinding gedeeld wordt door andere mensen, apparaten en diensten.
Tevens dien je alle overige en niet benodigde software eens volledig af te sluiten die nog openstaat. Hier valt ook beveiligingssoftware onder: Programma's voor
  • anti-virus (virusscanner)
  • firewall
  • anti-adware
  • anti-phishing
  • anti-malware
  • anti-spam.

Denk ook aan de Origin cliënt opnieuw te installeren, na deze eerst hebben verwijderd en recentste versie hebben gedownload.

Gebruik een andere computer.
Probeer de legacy versie van de Origin cliënt.
Tevens kan je de beta versie van de Origin cliënt proberen.

Bekijk mijn lijst met tips eens.


Groetjes.


Bericht 10 van 10 (11.883 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen