Ongeldig account

door Donjaron666
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ongeldig account

★★★ Newbie

invallid account,

 

Hallo. 

ik ben nu al bijna een maand bezig met het toegang krijgen van het online gedeelte van Fifa.

Zonder reden was mijn account van fifa opeens ongeldig.

Dit account was jaren geleden aangemaakt op een e-mail adres waar ik geen toegang meer tot heb.

Ik had nog een ander EA account en dacht ie te kunnen koppelen aan mn ps4 account maar helaas kan dat ook niet.

 

Na meerder maal te hebben gebeld met de helpdesk kunnen ze mij niet helpen het account te herstellen of verwijderen wat uiteraard mega frustrerend is. 

Is het mogelijk hier hulp voor te krijgen, want dit zorgt ervoor dat ik moet switchen naar PES en ik zou toch echt wel graag fifa 21 willen spelen met mn maatje. 

 

mvg

 

Jaron

 

Bericht 1 van 3 (251 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ongeldig account

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hallo @Donjaron666,

 

Ik heb hier een algemeen topic over met tips waarin staat hoe je dit op kunt lossen:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Account-ongeldig/m-p/8982384#M5944

 

Het eerste dat je kunt proberen is het wachtwoord aanpassen van jouw EA Account:

 

https://help.ea.com/nl/help/account/if-you-forgot-your-ea-account-id-or-password/

 

Wel vreemd dat de helpdesk je niet verder kon helpen, wat zeiden ze daar?

 

Zou je mij ook kunnen vertellen wat jouw gamertag is op de PS4?

Jason.png
Bericht 2 van 3 (238 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ongeldig account

★★★ Newbie

Goedemorgen Jason,

e-

Bedankt voor het snelle antwoorden. 

Helaas kan ik mijn wachtwoord niet veranderen, want ik heb geen toegang tot m'n oude E-mail, want dit is een Hotmail account([edit: email address removed])

m'n gamer-tag op Playstation = Donjaron. 

 

De helpdesk kon me niet helpen, omdat volgens hun de data niet klopt die ik moest doorgeven om mijn identiteit te bevestigen. 

 

Ik loop helaas een beetje vast. ik heb ook gevraagd of ik niet gewoon een ander account kon koppelen aan me PSN maar helaas was dit niet mogelijk.

 

Bij voorbaat dank voor je tijd.

 

mvg

 

Jaron  

Bericht 3 van 3 (232 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help