Re: Not earning Company Coins anymore/Verdien geen Company Coins meer

door Humble_Falafel
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Not earning Company Coins anymore/Verdien geen Company Coins meer

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

(ENGELS)

Hello all,

 

I haven't been earning Company Coin for some time now from regular games. Daily Orders, Assignments and ranking up CC is still being given (though ranking up seems slower than ever), as well as from Combined Arms.But just queuing and playing no longer earns me any. The friends I usually play with in a squad are getting between 500 and 1000CC a game, though one of them also has issues earning it. Currently I'm level 19.

I have recently switched from Xbox to PC in order to play with said friends, and back there I might not have noticed it as much due to the backlog compensation that everyone got. But now I have a chronic shortage of Company Coin THE ENTIRE TIME, meaning I cannot afford specializations for weapons and vehicles, nor be able to purchase more weapons or vehicles either that were added into the game later.

 

Since the compensation mentioned earlier in this spring (summer?) of 2019, I thought the issue had been fixed. I also first thought this because I was getting CC in my first week of playing on PC (granted only 100CC per match, which seems pathetically low now in hindsight). However, these last 2 weeks, I have received nothing from playing the game, adding to my already long list of frustrations with this game.

Is there a solution to this? Will I ever get my missing CC? I used to be able to mail EA Support directly, but now only Answers HQ and calling remain.

 

Thank you for your time and attention, I hope to hear from someone soon.

 

 

(NEDERLANDS)

 

Dag allen,

 

Ik verdien al een tijd geen Company Coin meer voor het spelen van spellen. Van Assignments, Daily Orders, en ranking up (wat overigens zeer traag nu gebeurt) krijg ik het nog wel, en van Combined Arms. Maar van gewoon te spelen verdien ik gewoonweg geen meer. De mensen waar ik mee speel krijgen tussen 500 en 1000CC per match, maar één daarvan heeft ook nog steeds moeite hiermee. Ben momenteel lvl 19.

Ben reeds naar PC van Xbox overgeschakeld om met die vrienden te kunnen spelen, op de Xbox had ik er minder problemen mee wanneer de vergoeding van 50K binnenkwam. Maar nu heb ik gewoon belachelijk weinig Company Coin de HELE TIJD, dus kan ik wapen Specializations me niet veroorloven, zelfde met voertuigen of het ontgrendelen van toegevoegde wapens en voertuigen.

Sinds die voorgenoemde compensatie tijdens de lente (zomer?) van dit jaar, 2019, dacht ik dat het probleem eindelijk was opgelost. Dacht ik ook eerst omdat ik tijdens mijn eerste week op PC toch wel 100CC max kreeg per match (iets dat mij nu belachelijk weinig blijkt). Maar sindsdien, de afgelopen 2 weken, krijg ik niks meer, en de frustratie die ik al heb met het spel wordt alleen maar erger.

 

Is hier een antwoord voor? Want EA direct een email sturen zoals de voorbije jaren gaat dus niet meer, Answers HQ en bellen is alles dat overblijft.

 

Dank voor de tijd en aandacht, en graag tot snel.

 

 

Addendum: I am now also not getting my weekly ToW challenge XP, my chapter rank had not updated even though I have finished them all and gotten the Ikinawa skin for the Corsair. / Ik ontvang nu ook geen Tides of War xp meer, ookal heb ik al de challenges voor de week afgemaakt en heb ik de skin voor de Corsair ontvangen.

Bericht 1 van 9 (934 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Not earning Company Coins anymore/Verdien geen Company Coins meer

★★★ Expert

Have you tried to repair the game through Origin? 

Click on Battlefield V. Settings icon and repair. 

 

It sounds a bit like a synchronization?

Other hand, myself only receiving CC through daily's or special assignments. It is not much these days anymore. 

I think it is a commercial choice to buy Battlefield coins. The yellow currency is paid.. 

So 2 currency's in BF. 

 

Bericht 2 van 9 (914 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Not earning Company Coins anymore/Verdien geen Company Coins meer

EA SPORTS FC Team
@Humble_Falafel Meerdere mensen hebben op het moment hetzelfde probleem.

We zijn ervan op de hoogte en we werken aan een oplossing.
Jason.png
Bericht 3 van 9 (874 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Not earning Company Coins anymore/Verdien geen Company Coins meer

★★★★ Novice

Ik wil graag toevoegen dat ik al voor de 5.2 update geen Company Coin meer kreeg vanaf level 19. Ik ben nu level 41, en krijg nu echt alleen maar CC via assignments, die heel vervelend en moeizaam ontworpen zijn, dus niet op lange termijn bruikbaar zijn. Ik heb nu gewoon permanent een tekort aan CC om A) nieuwe DLC wapens te ontgrendelen, maar, nog belangrijker, B) specializations te kopen. Ik heb nu dus letterlijk achterstand op de rest van de spelers die eerder waren begonnen met het spel.

Wapens unlocken ook al niet meer met het levelen van de classes, maar dit is al vermeld in een andere post van mij.

Bericht 4 van 9 (859 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Not earning Company Coins anymore/Verdien geen Company Coins meer

★★★ Apprentice
@Humble_Falafel lijkt sinds update van vandaag opgelost
Bericht 5 van 9 (853 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Not earning Company Coins anymore/Verdien geen Company Coins meer

★★★★ Novice

@real_bartmen Ik heb het spel geupdate en opgestart. Mijn wapens blijven vergrendeld en er is geen CC retroactief bijgekomen. Ik sta met exact dezelfde problemen nog als gisteren.

In andere woorden, er is helemaal niks opgelost.

Bericht 6 van 9 (847 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Not earning Company Coins anymore/Verdien geen Company Coins meer

★★★ Apprentice
@Humble_Falafel dat zuigt
Bericht 7 van 9 (839 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Not earning Company Coins anymore/Verdien geen Company Coins meer

★★★★ Novice

Na een level up heb ik nu mijn CC en wapens (behalve één) toch gekregen. Had handig geweest als dit vermeld was geweest.

 

Ookal heb ik nu meeste wapens gekregen, de M1907 SF is nog steeds vergrendeld voor mij.

 

Bericht 8 van 9 (814 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Not earning Company Coins anymore/Verdien geen Company Coins meer

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

Dag iedereen,

 

Even een addendum; de CC die ik hoor te hebben gekregen de laatste 6 level ups, dus van rank 44 tot 50, heb ik alweer geen CC ontvangen. @EA_Jason de problemen blijven dus doorgaan, voor beide de Company Coin die niet wordt gegeven en het ontgrendelen van wapens die ik had moeten krijgen.

 

Hoop dat hier snel een oplossing voor komt, want geen CC hebben betekent geen vooruitgang, en dat verpletterd alle motivatie om te spelen.

 

EDIT: Ik zou willen toevoegen dat ik alsnog geen CC verdien met het spelen van rondes in BFV, en ben dus buiten assignments (die veel te weinig CC geven om interessant te blijven) uitgesloten van Company Coin.

Bericht 9 van 9 (779 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help