Nog steeds haperingen in het menu en tijdens het spelen

door RekkinSince1944
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Nog steeds haperingen in het menu en tijdens het spelen

★ Novice

Moment hoor, je zegt dat ik de aankoop van een PS4 maar moet overwegen omdat ik niet kan leven met een PC, maar ik moet jou wel aangeven waar de threads staan? Google maybe?

 

Los daarvan, het slaat nergens op dat als men op de PC een spel van zeg maar €60 koopt, dit gewoon niet werkt naar behoren. Het interesseert me niet welke reden hierachter zit, dat hoort gewoon niet. Glitches kan ik absoluut mee leven als het geen compleet spel is, maar bijvoorbeeld vroegtijdige toegang. Als een (zeker AAA titel) spel af is en men dit voor een bedrag rond de €60 durft te verkopen, moet het gewoon goed zijn, klaar.

 

Of vind je het ook prima als je een nieuwe auto koopt en er maar mee moet leven dat ie soms gewoon niet start? Hoort er bij toch? Of overweeg je dan ook maar gewoon te gaan lopen?

Bericht 21 van 30 (1.284 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nog steeds haperingen in het menu en tijdens het spelen

Wat is een AAA titel? Misschien ook eens googelen? 🤔

Bericht 22 van 30 (1.277 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nog steeds haperingen in het menu en tijdens het spelen

EA SPORTS FC Team

Misschien is wat verduidelijking hier wel op zijn plaats.

 

@EvilCouncil Wat Dark probeert te zeggen is dat een PC een wat complexer systeem is dan bijvoorbeeld een PS4. Als je een probleem hebt op jouw PC zit er niets anders op dan het probleem op proberen te lossen. Dat proberen wij hier te doen en daar is wat actie vanuit jouw kant nodig. 

 

Wij kunnen niet inzien wat voor programma's/instellingen/hardware je gebruikt op jouw computer en welke verandering je hebt gedaan en waardoor jouw PC het spel niet wilt opstarten, daarom geven we je deze tips mee.

 

Als je dat niet wilt doen, kunnen wij je ook niet verder helpen.

 

@DarkBanishing http://lmgtfy.com/?q=triple+a+games

Jason.png
Bericht 23 van 30 (1.271 Weergaven)

Re: Nog steeds haperingen in het menu en tijdens het spelen

OK, ik dacht dat dat gewoon A titels waren, maar blijkbaar geldt die titel voor films.

Bedankt voor de link, @EA_Jason, maar ik had het reeds gegoogled. 😊

Bericht 24 van 30 (1.265 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nog steeds haperingen in het menu en tijdens het spelen

★★★ Novice

sorry voor het (heel) laat reageren, ik heb de cleanboot uitgevoerd en daarna weer de game opgestart. Het probleem is er nog steeds. En inderdaad wat @EvilCouncil al zei; het probleem is er en nog steeds erg vervelend. Ik heb nog steeds niks gehoord van EA en kheb maar besloten om het hierbij te laten aangezien het een probleem is waar ik zelf niks aan kan doen, behalve dan een nieuwe kopie van BF1 kopen op een ander account.

 

MvG,

 

XIFFF

Bericht 25 van 30 (1.245 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nog steeds haperingen in het menu en tijdens het spelen

EA SPORTS FC Team

Hey @RekkinSince1944,

 

Bedankt voor jouw (late) reactie Wink

 

BF1 opnieuw aankopen op een ander account zal het probleem niet oplossen en is zonde van jouw geld. Je kunt desnoods contact opnemen met onze helpdesk om te zien of ze het spel over kunnen zetten naar een ander account, maat ik denk niet dat dat het probleem op zal lossen.

 

Het is ook zo dat BF1 veel gebruikt maakt van jouw CPU en die van jou valt ook net onder de minimale systeemvereisten.  

 

Het stotteren kan ook veroorzaakt worden door de grafische instellingen die je gebruikt, probeer deze te verlagen?

Jason.png
Bericht 26 van 30 (1.240 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nog steeds haperingen in het menu en tijdens het spelen

★★★ Novice

Het stotteren begint al in het menu, en ik had voorheen nooit problemen met het spel tot na een update nieuwe assignments

Bericht 27 van 30 (1.237 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nog steeds haperingen in het menu en tijdens het spelen

Dag @RekkinSince1944

 

Er is onlangs ook een grote windows update geweest. Herinner je nog wanneer je die hebt uitgevoerd?

Voor of na je problemen begon te ondervinden met het spel?

 

Indien de windows update de schuldige is weet ik wel een oplossing.

Bericht 28 van 30 (1.232 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nog steeds haperingen in het menu en tijdens het spelen

★★★ Novice

die heb ik al uitgevoerd en dit had geen positief effect op de game

Bericht 29 van 30 (1.230 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nog steeds haperingen in het menu en tijdens het spelen

Community Manager (retired)

@RekkinSince1944 @EvilCouncil 

 

Ik weet dat dit een late reactie is maar zouden jullie voor mij het volgende kunnen proberen?

 

1. Start Battlefield 1 op.

2. Ga naar meer -> Spelopties.

3. Ga naar het onderdeel video.

4. Klik bovenaan op geadvanceerd.

5. Zet DX12 uit (3rde van boven).

 

Werkt het menu nu beter?

Neil.png
Bericht 30 van 30 (1.180 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help