Nog steeds haperingen in het menu en tijdens het spelen

door RekkinSince1944
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Nog steeds haperingen in het menu en tijdens het spelen

Klopt als een bus, @EA_Jason! Large smile

 

Meestal zitten er twee actieve kaarten in een laptop, maar soms ook op een desktop bij specifieke moederborden. Meestal kan je bij normale moederborden slechts 1 van de twee gebruiken (je moet dan de DVI of HDMI-kabel heraansluiten), maar bij jou zijn ze blijkbaar allebei actief Standard smile

Bericht 11 van 30 (796 Weergaven)

Re: Nog steeds haperingen in het menu en tijdens het spelen

[ Bewerkt ]

@RekkinSince1944

 

Volg nu a.u.b. maar eerst de tutorial zodat we de grafische kaart al kunnen uitsluiten indien mijn voorstel niet zou werken. We moeten altijd ergens beginnen wanneer we deftig willen troubleshooten. Wink

Bericht 12 van 30 (794 Weergaven)

Re: Nog steeds haperingen in het menu en tijdens het spelen

★★★ Novice

Ik weet 100% zeker dat het niet mijn videokaart, bij andere games heb ik gewoon 60+ fps, en bij BF1 gebeurt het alleen als ik punten binnen krijg. het is een assignment probleem wat EA nog niet heeft opgelost.

Bericht 13 van 30 (784 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nog steeds haperingen in het menu en tijdens het spelen

Dag @RekkinSince1944

 

Heb je dit nagekeken? Hou er rekening mee dat bij updates van je grafische kaart of game, er altijd een instelling kan veranderen. Dit kan verklaren dat je andere games het wel doet en BF1 hier een uitzondering op de regel is.

Bericht 14 van 30 (771 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nog steeds haperingen in het menu en tijdens het spelen

★★★ Novice
Ja is na gekeken
Bericht 15 van 30 (766 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nog steeds haperingen in het menu en tijdens het spelen

OK, @RekkinSince1944, dan kunnen we dat al uitsluiten.

Kan je je computer eens in clean boot mode opstarten zodat we eens kunnen testen of het aan je firewall, antivirus of andere programma's ligt?
Laat het resultaat maar weten.

Bericht 16 van 30 (757 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nog steeds haperingen in het menu en tijdens het spelen

★★★ Novice
Bedankt voor het reageren, ik zal het later op de avond proberen.
Bericht 17 van 30 (754 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nog steeds haperingen in het menu en tijdens het spelen

EA SPORTS FC Team
Was het nog gelukt?
Jason.png
Bericht 18 van 30 (749 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nog steeds haperingen in het menu en tijdens het spelen

★ Novice

Idem probleem bij mij. Een aantal maanden geleden werkte BF1 prima op elke instelling. Na mijn verhuizing (drukke periode dus) BF1 weer geinstalleerd. Niets veranderd, maar het is onspeelbaar. Ik zie ontelbaar veel threads hierover online overigens. Belachelijk dat je een AAA game hebt gekocht, die simpelweg niet werkt naar behoren, of ben ik gek? Een game hoort gewoon te werken (met de juiste pc) zonder dat je zelf enorm veel moet gaan 'sleutelen' in je eigen pc. Als ik veel wil 'sleutelen' in mijn PC, kan ik beter de spellen illegaal downloaden, toch?

 

Anyway, tot op heden geen enkele fix gezien die werkt. EA kun je uiteraard niet bereiken.

 

Ben benieuwd, dit soort problemen weerhouden mij er van om BF V te kopen. Ik heb geen zin in gezeik dat het spel ook niet werkt. Aan mijn PC ligt het niet, neem dat maar van mij aan.

Bericht 19 van 30 (742 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nog steeds haperingen in het menu en tijdens het spelen

Beste @EvilCouncil

 

Kan je die threads die naar dit exacte probleem verwijzen eens posten a.u.b.? Hoe meer informatie het BF1 team krijgt hoe sneller ze een patch kunnen doorvoeren.

 

Quote @EvilCouncil: "Als ik veel wil 'sleutelen' in mijn PC, kan ik beter de spellen illegaal downloaden, toch?"

 

Ik sleutel veel aan mijn PC en download NOOIT illegale spellen. Confused

Misschien moet jij  de aanschaf van een PS4 overwegen als je niet kan leven met de glitches die PC spellen teweeg brengen (alhoewel ik je zeker ook niet kan garanderen dat PS4 spellen altijd en overal werken zoals gewild).

Bericht 20 van 30 (736 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help