No dialog

door rockefely
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: No dialog

★★ Novice

Ha ja ik keek ook naar youtube en toen ik het spel speelde dacht ik hier klopt iets niet Standard smile maar ze zullen het wel oplossen.

Bericht 11 van 27 (484 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: No dialog

EA SPORTS FC Team

We zijn het inderdaad aan het onderzoeken en wanneer ik meer informatie heb, laat ik het jullie weten Standard smile

 

Ik heb nog in het spel gekeken maar ik kon niet zo snel wat instellingen vinden om de ondertiteling aan te zetten. 

Jason.png
Bericht 12 van 27 (470 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: No dialog

★★★★★ Novice

Ik heb inderdaad ook precies hetzelfde, start het spel op en geen dialogen niks. Alleen bij de Cutscenes, vond het al zo raar xd. 

 

Ik speel op de PS4, en heb hem tegelijkertijd met een maat gehaald, maar hij heeft dan weer niet dat probleem.

Bij hem werkt die dus prima. 

 

Best vreemd Party hat

Bericht 13 van 27 (459 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: No dialog

EA SPORTS FC Team

@WildStarRay

 

We kunnen controleren of het ligt aan jouw account, of ergens anders. Kan je misschien met jouw account op zijn console spelen om te zien of je daar hetzelfde probleem hebt? (vergeet niet om daarna jouw account van zijn PS4 te verwijderen)

Jason.png
Bericht 14 van 27 (452 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: No dialog

★★★ Novice

Ik heb hier het zelfde probleem alles geprobeerd! zelf met EA gebeld en wat dingen geprobeerd maar is niet gelukt! enig idee hoelang dit gaat duren?

Bericht 15 van 27 (444 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: No dialog

EA SPORTS FC Team

Op dit moment weten wij niet hoe lang dit gaat duren en waar het probleem precies ligt. We zijn het probleem op dit moment aan het onderzoeken en wanneer ik meer informatie heb, plaats ik het hier.

 

Alvast bedankt voor jullie geduld!

Jason.png
Bericht 16 van 27 (441 Weergaven)

Re: No dialog

★★★ Novice

top! we gaan het afwachten. hopelijk kan er dit weekend nog iets gebeuren, trouwens er speelt zich in de game ook geen muziek af.. alleen de standaards clips zit muziek en wordt gepraat.

Bericht 17 van 27 (437 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: No dialog

★★★★★ Novice
Wat er anders was bij mijn maat is dat hij zijn PS4 op Engels (US) taal had staan. Dus ik heb mijn ps4 taal van Nederlands naar English (US) gezet, en dat fixte het dialoog probleem gelijk! Dus ik denk een taal bug?
Bericht 18 van 27 (1.391 Weergaven)

Re: No dialog

★★★ Novice
Wilstar! Bedankt voor deze info, kan ik de game teminste spelen👍
Bericht 19 van 27 (429 Weergaven)

Re: No dialog

★★★ Novice
De hele deluxe versie deugt niet volgens mij alles laat te laat tijdens drag races komt et ook heel laatbin beeld van wanneer je moet schakelen eb heb nog steeds geen dialoog erin weet u al wat meer?
Bericht 20 van 27 (419 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help