Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Re: Nintendo switch game crasht

door innsbreuk2019
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Nintendo switch game crasht

★ Novice

Bij het starten van een single player match in de divisie van Ultimate team kom ik bij het selecteren van de clubs, het selecteren van de shirts en vervolgens bij de optie "wedstrijd spelen" dit geeft vervolgens een foutmelding in FIFA wordt afgesloten: "de software is afgesloten vanwege een fout".

Heb de nintendo switch al een check laten doen op corrupte bestanden bij dit spel, geen gevonden. Heb de software ook al opnieuw geïnstalleerd....

Bericht 1 van 11 (873 Weergaven)

★★★★★ Expert
Probeer deze stappen eens, @innsbreuk2019.

De cache van je spelconsole leegmaken: Het ´´Systeeminstellingen´´ in je thuismenu openen, dan ´´Systeem´´ selecteren en dan ´´Initialiseren´´ kiezen. De gebruiker kiezen. Instructies volgen die op je scherm verschijnen.

De Nintendo Switch opnieuw opstarten. Aan/uit knop tenminste 3 seconden indrukken. Kies dan voor de opnieuw opstarten optie.
Mocht je spelconsole niet meer reageren, dan de Aan/uit knop tenminste 12 seconden indrukken, om je spelconsole geforceerd opnieuw laten opstarten.
Software van je spelconsole bijwerken.
Nagaan of er gegevens beschadigd zijn.
De probleem gevende software verwijderen en opnieuw downloaden.
Verwijder de geheugenkaart, indien deze gebruikt wordt. De geheugenkaart helemaal wissen (formatteren). De geheugenkaart vervangen. Software direct downloaden op je spelconsole en niet op de geheugenkaart.

Als dit probleem niet kan worden opgelost, dan contact opnemen de ondersteuning van je spelconsole.

Zou je nog kunnen laten weten of het hiermee gelukt is?

Groetjes.
Bericht 2 van 11 (807 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Novice

Ik heb het zelfde probleem.

heb deze stappen doorlopen maar het mocht helaas niet baten. 

Bericht 3 van 11 (747 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Dan zul je contact opnemen de ondersteuning van je spelconsole, @rian2211.
Bericht 4 van 11 (741 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Novice

Ik heb zojuist contact gehad met de Nintendo voor dit probleem. 

maar ik moet helaas toch bij ea zijn. 

Bericht 5 van 11 (725 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Dit zijn de stappen die zijzelf vermelden en genoeg opduiken, @rian2211.
Bericht 6 van 11 (711 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

Hallo, ik heb dit probleem zins vandaag ook, heeft u hier al een oplossing voor gekregen?

Bericht 7 van 11 (333 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Heb je de stappen dan wel geprobeerd vermeld staan in mijn eerste reactie, @girlwendy?
Mocht het daarmee niet worden opgelost, of (zelfs vaker) terugkomen, dan dien je contact opnemen met de ondersteuning van je spelplatform.

Groetjes.
Bericht 8 van 11 (308 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Novice

Beste,

Uiteindelijk was ik er klaar mee en heb in mijn spel aangegeven dat ik gewoon een nieuwe competitie wilde starten.

Weer helemaal opnieuw beginnen met spelers, maar goed het is niet naders een oplossing lijkt niet voorhanden.

Inmiddels alweer zo'n maandje of 2 in deze nieuwe competitie bezig...en wat denk je.....zelfde probleem!

Ik heb alle bovenstaande stappen uitgevoerd. 

Vervolgens de laatste stap ook gedaan en zie hier de reactie van Nintendo nadat ze mijn systeem uitvoerig hebben bekeken:

"We kunnen helemaal niets vreemd terugvinden, dus de fout zit niet aan jouw kant, maar ook niet aan onze kant. Helaas hebben we deze week nog iemand gehad met hetzelfde probleem, dus we gaan er eigenlijk van uit dat de fout bij EA ligt en we raden je dan ook aan om nogmaals met hen contact op te nemen en excuses voor het inderdaad van het kastje naar de muur verhaal. Mocht EA niet met een goede oplossing komen (waar we niet van uit gaan aangezien EA altijd wel met een goede oplossing komt), laat het ons dan even weten en dan gaan we kijken of wij nog iets voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Het Nintendo Team"

En nu?

Bericht 9 van 11 (302 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Dat is voor makkelijk praten, @innsbreuk2019.
Als je deze foutmelding voorlegt aan je zoekmachine, dan zullen de resultaten uitkomen bij Nintendo, want ook bij spellen van andere makers kan je deze tegenkomen.

Test eens met een spel van iemand anders en je spel op diens spelplatform. Liefst waar dit spel nog niet op staat geïnstalleerd.
De digitale installatiemethode toch maar eens proberen, in plaats van de installatiemedium.
Test eens met een ander spelplatform.

Als het toch zou liggen aan je installatiemedium, dan contact opnemen met de winkel voor een oplossing.

Staat je spelplatform wel op een stabiele, vlakke ondergrond? Vermijd zachter ondergrond, zoals stof, tapijt / (vloer)kleedjes en (huis)dieren.
Kan de warmte er voldoende van weg? Ventilatieopeningen voldoende vrijmaken. Waar dat nodig is, ontdoen van stof, vuil en andere rommel.

Wordt je spelplatform gebruikt terwijl deze ook aangesloten is op een stopcontact?

Als het toch ligt aan je spelplatform, contact opnemen met de ondersteuning van Nintendo of de winkel (waar je het spelplatform had gekocht), wat je hieraan kan doen.
Je zou je spelplatform kunnen laten repareren, als binnen garantie is.

Verder, zou je ook je spelplatform terugzetten naar diens standaardwaarden.
Hierna zorgen dat je platform voorzien is van de laatste software update(s). Dan alleen datgene instelt en installeert, dat je nodig hebt voor het spel te kunnen spelen.
Rekening mee houden, dat hierbij verlies van gegevens zal volgen. Dus zorg dus dat je eerst een goede reservekopie hebt gemaakt van deze gegevens, als dat mogelijk is.

Als je contact wil opnemen met de helpdesk, dat via de Engelstalige chat verloopt: https://help.ea.com/en/contact-us/ toe
Vervolgens zal je jouw regio op "United States" instellen en alle gegevens dan invullen.
Begin de chat in het Engels.
Ze zijn geopend van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.
Je kan ook de e-mail optie gebruiken, als deze beschikbaar is en liever hebt, het kan dan wat langer duren voordat je een reactie krijgt.

Laat je nog weten wat hier nog uit gekomen is?

Groetjes.
Bericht 10 van 11 (299 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help