Nieuwe content sims 4 (Studentenleven en Klein wonen)

door Elles28
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Nieuwe content sims 4 (Studentenleven en Klein wonen)

★★★ Newbie

Hallo,

 

Ik heb een vraag. Een tijdje terug heeft mijn zusje op haar windows pc de pack Studentenleven gekocht en geïnstalleerd via mijn account. Toen ik hem op mijn computer (iMac) wou gaan spelen kon ik de pack niet vinden en/of spelen. Wel is hij gedownload. Nu wou ik graag de pack voor Klein wonen ook heel graag. Dus deze heb ik van de week gekocht en geïnstalleerd, in de hoop dat deze wel zou verschijnen (en in de hoop dat Studentenleven dan ook zou verschijnen).  Helaas is dit niet het geval en heb ik geen idee hoe ik dit nu verder zou kunnen oplossen. 

Heeft iemand tips over hoe ik dit zou kunnen oplossen?

Bericht 1 van 5 (352 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nieuwe content sims 4 (Studentenleven en Klein wonen)

Champion
@Elles28 Als je gebruikmaakt van meerdere computers en in dit geval zelfs van twee verschillende systemen (pc en mac) zal je op allebei de computers in Origin de spellen moeten downloaden. Dus in jouw geval als Administrator in je iMac Origin openen en alsnog alle speluitbreidingen downloaden. Dat zelfde zal je ook moeten doen bij de pc maar dan voor de speluitbreiding: 'Klein wonen'. Hopelijk lukt het dan wel en kan je op beide systemen de Sims 4 weer helemaal spelen.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 5 (340 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nieuwe content sims 4 (Studentenleven en Klein wonen)

★★★★★ Expert


Hallo @Elles28,

Delen van accounts (van welke dienste dan ook) wordt afgeraden.
Je kan best op verschillende platformen met je account gebruiken om daarop je producten te gebruiken, maar je kan slechts op eentje aangemeld zijn met dezelfde EA / Origin account.
Als jij aan het spelen ben met jouw EA / Origin account, dan kan jouw zusje eigenlijk niet spelen op jouw EA / Origin account (zo ver je het gebruikt samen toelaat).


Mocht er een spel zijn die ontbreekt in je spelbibliotheek:
  • De Origin cliënt opnieuw opstarten.
  • Nagaan of het spel niet anders ingedeeld of verborgen wordt bij de spelbibliotheek van de Origin cliënt. Zorg dat alle filters zijn gewist.
  • Je platform eens opnieuw opstarten.
  • De cache van de Origin cliënt leegmaken.
  • Zorg dat je verbonden bent met het internet. Bij voorkeur dien je een bekabelde internetverbinding te gebruiken.
  • Controleer dat je bent aangemeld met de juiste EA / Origin account. Bij voorkeur en indien mogelijk dien je het volledige e-mail adres te gebruiken, die je overneemt met de "Kopiëren" en "Plakken" functies. Dit is om foutjes tijdens het typen te beperken.
  • Nagaan of de Origin cliënt niet gehinderd wordt door andere software die je hebt draaien, zoals bepaalde beveiligingssoftware dit kunnen doen.
  • Staan de aankopen bij je Bestellingsgeschiedenis?

Om de uitbreidingen en aanvullingen te kunnen spelen, dien je het basisspel te hebben.
Je kan alleen online aankopen doen met een volwassene account. Dit gaat dus niet met een kinderaccount.

De uitbreidingen en aanvullingen worden vermeld bij hun basisspel in de spelbibliotheek van de Origin cliënt. De uitbreidingen terugvinden van De Sims 4 in de Origin cliënt.
In de spelbibliotheek van de Origin cliënt, klik je op De Sims 4, daarna op het tabblad Extra Content, omlaag scrollen naar de gewenste uitbreiding of aanvulling.
Staat er een ornaje knop met Kopen en een bedrag ernaast? Dan heb je deze nog niet in jouw bezit. Bij andere zou dit wel het geval kunnen zijn.

Om de uitbreiding Studentenleven en de aanvulling Klein wonen te kunnen spelen dient jouw gebruikte platform te voldoen aan hun vereiste systeemeisen. Je platform kan beter voldoen aan de aanbevolen systeemeisen van De Sims 4 om uitbreidingen en aanvullingen te kunnen gebruiken.


Als deze suggesties je niet verder konden helpen met het terugkrijgen van de verdwenen producten, dan kan je het beste telefonisch contact opnemen met de helpdesk, via deze telefoonnummers:
                     Voor Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
                     Voor België: 02 808 4590 (lokaal tarief)
De helpdesk is bereikbaar van maandag tot vrijdag, van 12:00 tot 21:00.
Ook kan je een terugbel verzoek indienen.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.


Bericht 3 van 5 (317 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nieuwe content sims 4 (Studentenleven en Klein wonen)

★★★ Newbie

Hallo @RealSimmor0 

 

Ik heb alles geprobeerd. Maar niks is gelukt. Nu heb ik ook geprobeerd te bellen en een terugbelverzoek in te dienen maar beiden zijn niet gelukt. Ik kan nog steeds op mijn iMac geen Studentenleven en Klein wonen spelen. Terwijl dezen wel zijn geïnstalleerd. 

 

Ik heb ook al het spel gerepareerd en weer opnieuw geïnstalleerd zeg maar. Dat mocht ook niets helpen. 

 

Ik weet niet hoe ik nu verder kan.....

Bericht 4 van 5 (188 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nieuwe content sims 4 (Studentenleven en Klein wonen)

★★★★★ Expert
Als je soms "De Sims 4 Legacy Editie" dan gaan deze toch niet werken, @Elles28. Je platform dien te voldoen aan de systeemeisen van de normale versie van de Sims 4.

Groetjes.
Bericht 5 van 5 (172 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help