Niet kunnen reizen sinds Star Wars

door MiekeWS84
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Niet kunnen reizen sinds Star Wars

★★★★★ Newbie

Sinds ik de uitbreiding Star Wars heb gekocht kan ik niet meer reizen. Wanneer ik de actie kies komt er een roze stip in het midden van het scherm te staan en de actie wordt niet uitgevoerd. Soms verschijnt er onder de roze stip ook nog een persoon (om samen mee te reizen denk ik) maar er is geen knop oid om het reizen te bevestigen. Ik heb de Sims, Origin en mijn computer al opnieuw opgestart, maar dat hielp niets. Ik speel op een Mac. Iemand nog een idee wat ik kan proberen?

Bericht 1 van 3 (308 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Niet kunnen reizen sinds Star Wars

★★★★★ Newbie

Het probleem is opgelost sinds ik de CC (red shelf, T.O.O.L. en Command Centre mods) heb uitgezet. Ik ga kijken of ik een update van de CC kan krijgen.

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (307 Weergaven)

Alle reacties

Re: Niet kunnen reizen sinds Star Wars

★★★★★ Newbie

Het probleem is opgelost sinds ik de CC (red shelf, T.O.O.L. en Command Centre mods) heb uitgezet. Ik ga kijken of ik een update van de CC kan krijgen.

Bericht 2 van 3 (308 Weergaven)

Re: Niet kunnen reizen sinds Star Wars

★★★★★ Expert
Aangepaste inhoud (ook wel "modificaties" genoemd) staan bekend om problemen te geven na een installatie van een uitbreiding of spelupdate. Door de aangepaste inhoud weg te halen als De Sims 4 repareren, worden deze problemen al vaak opgelost. Fijn dat je er zelf snel achter bent gekomen, @MiekeWS84.
Bericht 3 van 3 (293 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help