Niet kunnen downloaden uitbreidingspakket

door LSNMN
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Niet kunnen downloaden uitbreidingspakket

★ Apprentice

@Trismagistos ik heb de link gevolgd die je stuurde, alleen is bij mij het probleem nogsteeds dat wanneer ik op downloaden klik, de packs niks doen en ongedownload blijven. Doe ik iets fout?

Bericht 21 van 47 (671 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Niet kunnen downloaden uitbreidingspakket

Champion
@LSNMN In dit geval zal ik de community manager maar eens taggen. Bij hoge uitzondering vraag ik hem om hulp en misschien weet hij wél raad. @EA_Jason?

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 22 van 47 (669 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Niet kunnen downloaden uitbreidingspakket

★★★ Novice

Bedankt!! Is er ook een telefoonnummer of email?

als ik een terugbetaling aanvraag krijg ik het volgende te zien:

 

FB2415DC-1769-4E34-BBB6-7BB471C670E6.jpeg

Bericht 23 van 47 (668 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Niet kunnen downloaden uitbreidingspakket

★ Apprentice

@Trismagistos Ah oke, hopelijk weet hij iets Standard smile

Bericht 24 van 47 (663 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Niet kunnen downloaden uitbreidingspakket

★★★ Newbie

Ook ik heb dat probleem. Ik heb gisteren de sims 4 gekocht en geïnstalleerdook daarbij had ik geen probleem.

Ik kan die dan ook gewoon spelen. Toen heb ik het uitbreidingspakket eiland leven gekocht maar kan die niet downloaden.

Ik heb het al een aantal keren geprobeerd maar niks werkt, evenals bovenstaande probleem. Ik hoop hier enige oplossing over te horen Standard smile

Bericht 25 van 47 (652 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Niet kunnen downloaden uitbreidingspakket

EA SPORTS FC Team

Hey iedereen,

 

Ik heb hier meerdere meldingen over gezien en ik heb het aangekaart bij mijn collega's.

 

Er zijn 2 dingen die ik nog wil proberen:

 

Zouden jullie dit willen proberen en mij laten weten of het werkt? Zo niet, op wat voor Mac spelen jullie (klik op het Apple logo rechts boven in jouw scherm en kies voor over deze Mac) en welke besturingssysteem hebben jullie?

 

Jason.png
Bericht 26 van 47 (657 Weergaven)

Re: Niet kunnen downloaden uitbreidingspakket

Champion
@EA_Jason Dank je! Ik kreeg ook net bericht dat als je gebruik maakt van de technische preview versie je ook even terug kan stappen naar de 'gewone' Origin versie.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 27 van 47 (2.164 Weergaven)

Re: Niet kunnen downloaden uitbreidingspakket

EA SPORTS FC Team

Ik wilde het letterlijk net plaatsen @Trismagistos, de Technische Preview uitschakelen heeft het opgelost voor meerdere spelers. 

Jason.png
Bericht 28 van 47 (654 Weergaven)

Re: Niet kunnen downloaden uitbreidingspakket

★ Apprentice

@EA_Jason @Trismagistos @MIEL_182 @Louisesteenbeek_ 

HET IS GELUKT!

ik had de tool gedownload en gebruikt, maar dat deed in eerste instantie niet zoveel.

Daarna heb ik de technische preview uitgezet en boem opeens ging alles downloaden en moest ik overal de taal voor instellen! 

 

Duizend maal dank voor alle moeite!!  

 

Bericht 29 van 47 (651 Weergaven)

Re: Niet kunnen downloaden uitbreidingspakket

Champion
@LSNMN Ik heb de bedankjes doorgegeven aan Bluebelleflora! Zij maakte mij erop attent.
Allemaal veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 30 van 47 (626 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help