Na update geen geluid, Sims4 playstation

door DewiDriesen
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Na update geen geluid, Sims4 playstation

★ Novice

Hoi,

 

Na de laatste update van de Sims4 op de playstation, heb ik soms geen geluid. Ik kan dan spelen met een gezin, dan heb ik 10 minuten geluid, en dan stopt het geluid in het hele spel. Alleen opnieuw opstarten zorgt ervoor dat ik weer 10 minuten met geluid kan spelen. Hoe los ik dit op met een playstation?

 

Groetjes!

Bericht 1 van 3 (271 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Na update geen geluid, Sims4 playstation

★★★ Newbie

Ik heb hetzelfde probleem!

 

Bericht 2 van 3 (231 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Na update geen geluid, Sims4 playstation

Champion

@DewiDriesen en @ninahoefman  Op dit moment wordt er gekeken naar een oplossing voor het herhaaldelijk crashen van De Sims 4 op PS4. Vermoedelijk hoort dat uitvallen van het geluid daar ook bij. Zorg er wel voor dat je ook alle noodzakelijke updates bijwerkt op je PS4. Jammer genoeg is er nog geen Nederlandse tekst voor handen daarom geef ik jullie hierbij alvast een link naar de Engelse tekst: https://simscommunity.info/2020/11/12/the-sims-team-is-investigating-sims-4-crashes-on-pc-and-ps4/


Hopelijk heb je wat aan deze informatie.


Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 3 (227 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help