My sims 4 heeft een mod in de game waardoor de icoons kapot zijn

door snoesje2018
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

My sims 4 heeft een mod in de game waardoor de icoons kapot zijn

★★★★ Novice

Oké die mijn sims 4 de icoons doen heel raar omdat er waarschijnlijk een mod in zit die dat veroorzaakt maar hoe los ik dat het makkelijkst op ik heb ook een foto ervan

Bericht 1 van 3 (274 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: My sims 4 heeft een mod in de game waardoor de icoons kapot zijn

Champion
@snoesje2018 Dat wordt sowieso als je mods en cc updaten. Maar omdat je dan misschien niet de boosdoener eruit weet te halen zal je toch de inhoud van de hele map mods even ergens anders moeten neer zetten. Kies daarvoor een map op je bureaublad of een externe harde schijf. Verwijder dan het bestand 'localthumbcache.package uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4.

Daarna test je of het probleem nog steeds voor komt. Zo niet dan weet je dus dat het je modificaties waren.

Als je de modificaties terug gaat plaatsen doe dat dan deel voor deel en test na iedere terugplaatsing of je spel het nog doet. Afhankelijk van de hoeveelheid modificaties die je hebt, kan dat wel even duren.

Op het Sims forum heeft SimLibby een hele pagina vol staan met allerlei tips. https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/770596/downloaden-voor-de-sims-4-custom-content-cc-en-mo...

Ik denk dat je daar zeker wel wat aan zal hebben.

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 3 (262 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: My sims 4 heeft een mod in de game waardoor de icoons kapot zijn

★★★★★ Expert
Start met het verwijderen van allen en de basisstappen doen, @snoesje2018. Aangepaste inhoud staat bekend om problemen te geven met De Sims 4. Stuk voor stuk uitzoeken welke nou de boosdoeners zijn.

Ook het herhaald plaatsen van je onderwerp is niet nodig.

Groetjes.
Bericht 3 van 3 (254 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help