Re: Mods doen het niet meer na update.

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Mods doen het niet meer na update.

★ Novice

Na de update in november doen mijn mods het niet meer, toen ik de game ging opstarten was er zoals gewoonlijk het scherm met 'MODS DISABLED' dus deed ik via de opties het weer aan en heb ik het spel opnieuw opgestart. Daarna kwam het zelfde scherm weer en heb ik het nog 4 keer geprobeerd maar hij doet het gewoon niet meer. Ik heb ookal door al mijn mods gekeken en opnieuw in de folder geplaatst. 

Ik speel op de p

-R

Bericht 1 van 4 (1.289 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mods doen het niet meer na update.

Champion
@Romee0905 Waarschijnlijk zijn er mods die het door de nieuwe spel inhoud misschien niet meer zullen doen andere modificaties moeten gewoon een update krijgen. Als je met aangepaste inhoud speelt weet je dat er soms problemen kunnen zijn. Ga vooral bij de website van de makers van deze inhoud opzoek naar de nodige updates. Als die er nog niet of niet meer zijn dan is het verstandig om deze modificaties 'voorlopig' uit te schakelen of zelfs helemaal uit je map te verwijderen.

In jouw situatie raad ik je aan om in elk geval het bestand 'localthumbcach.package' uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4 te halen.

Zodra je het spel opnieuw start wordt een nieuwe, schone versie aangemaakt en in de map geplaatst.

Maar zoals ik het uit jouw omschrijving begrijp zal je meer moeten doen.
Je zal moeten testen welke modificatie het nog wel en welke het niet meer doet.

SimLibby heeft op het Sim Forum een paar pagina's hierover geschreven. Ik raad je aan om die eens te lezen. https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/770596/downloaden-voor-de-sims-4-custom-content-cc-en-mo...

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 4 (1.283 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mods doen het niet meer na update.

★ Novice

Hoi, ik had alle caches verwijderd en naar updates gekeken en toen weer op accepteren gedrukt maar het bleef er nog staan en Al's ik op bekijk CC druk staat er niks in de folder (in her spel) maar in mijn maples bij de electronic arts, sims4, mods staat het er wel?

-Romee

Bericht 3 van 4 (1.277 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mods doen het niet meer na update.

Champion
@Romee0905 Modificaties en cc moeten allemaal worden uitgepakt en niet meer an een map dieper dan de map Mods staan. Als de modificaties niet zijn uitgepakt of als ze niet voldoen aan de eisen dan zullen ze ook niet verschijnen als je op de knop 'bekijk cc' drukt.

Lees voor alle zekerheid de informatie in de link van het Sims forum!

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 4 (1.273 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help