Re: Mods (CC)

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Mods (CC)

★★★ Newbie

Hoi,

 

Ik speel nu al een aantal jaar de Sims 4 en gebruik altijd al CC voor kleding maar sinds een paar weken komen mijn nieuwe CC niet meer in de game alle eerder gedownloade items zijn wel te zien... 

 

Ik weet zelf niet meer wat ik kan doen.

 

Ik heb ook per ongeluk op altijd openen met internet explorer... dit was niet mijn bedoeling maar ik zou zeggen dat dit niks te maken heeft met de Mods, terug draaien kan niet meer...

 

iemand tips???

alvast bedankt 

Bericht 1 van 5 (533 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Mods (CC)

★★★★★ Expert
Hallo @jinn2002,

Algemeen worden aangepaste inhoud ("modificaties") hier niet ondersteund en zorgen vaak voor problemen tijdens het spelen van De Sims 4 of bij het starten van het spel.

Mocht De Sims 4 bijgewerkt zijn, dan werken deze meestal ook niet meer. Waarschijnlijk dien je deze eens te verwijderen en de laatste versie van hun te downloaden van de websites, waar je deze vandaan had gehaald.
Worden hier opmerkingen vermeld over de werking van de aangepaste inhoud? Lees de bijgevoegde instructies eens goed door.
Sommige aangepaste inhoud werken niet met elkaar en/of je hebt een bepaalde versie van De Sims 4 nodig.
Bij problemen kan je beter contact opnemen met de maker van de aangepaste inhoud.


Welk bestandstype had je dan gekoppeld om te laten openen met Internet Explorer?
Je kan dit wijzigen door: Rechtsklik op het een bestand van dit type, kies "Openen met" en dan "Standaardprogramma kiezen".
Vervolgens selecteer je uit de getoonde lijst een programma waar je dit bestandstype mee wilt gaan openen en klik je op "OK".
Het betreffende bestandstype wordt voortaan geopend met het gekozen programma.


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 5 (513 Weergaven)

Alle reacties

Re: Mods (CC)

★★★★★ Expert
Hallo @jinn2002,