Re: Mods (CC)

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Mods (CC)

★★★ Newbie

Hoi,

 

Ik speel nu al een aantal jaar de Sims 4 en gebruik altijd al CC voor kleding maar sinds een paar weken komen mijn nieuwe CC niet meer in de game alle eerder gedownloade items zijn wel te zien... 

 

Ik weet zelf niet meer wat ik kan doen.

 

Ik heb ook per ongeluk op altijd openen met internet explorer... dit was niet mijn bedoeling maar ik zou zeggen dat dit niks te maken heeft met de Mods, terug draaien kan niet meer...

 

iemand tips???

alvast bedankt 

Bericht 1 van 5 (533 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Mods (CC)

★★★★★ Expert
Hallo @jinn2002,

Algemeen worden aangepaste inhoud ("modificaties") hier niet ondersteund en zorgen vaak voor problemen tijdens het spelen van De Sims 4 of bij het starten van het spel.

Mocht De Sims 4 bijgewerkt zijn, dan werken deze meestal ook niet meer. Waarschijnlijk dien je deze eens te verwijderen en de laatste versie van hun te downloaden van de websites, waar je deze vandaan had gehaald.
Worden hier opmerkingen vermeld over de werking van de aangepaste inhoud? Lees de bijgevoegde instructies eens goed door.
Sommige aangepaste inhoud werken niet met elkaar en/of je hebt een bepaalde versie van De Sims 4 nodig.
Bij problemen kan je beter contact opnemen met de maker van de aangepaste inhoud.


Welk bestandstype had je dan gekoppeld om te laten openen met Internet Explorer?
Je kan dit wijzigen door: Rechtsklik op het een bestand van dit type, kies "Openen met" en dan "Standaardprogramma kiezen".
Vervolgens selecteer je uit de getoonde lijst een programma waar je dit bestandstype mee wilt gaan openen en klik je op "OK".
Het betreffende bestandstype wordt voortaan geopend met het gekozen programma.


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 5 (513 Weergaven)

Alle reacties

Re: Mods (CC)

★★★★★ Expert
Hallo @jinn2002,

Algemeen worden aangepaste inhoud ("modificaties") hier niet ondersteund en zorgen vaak voor problemen tijdens het spelen van De Sims 4 of bij het starten van het spel.

Mocht De Sims 4 bijgewerkt zijn, dan werken deze meestal ook niet meer. Waarschijnlijk dien je deze eens te verwijderen en de laatste versie van hun te downloaden van de websites, waar je deze vandaan had gehaald.
Worden hier opmerkingen vermeld over de werking van de aangepaste inhoud? Lees de bijgevoegde instructies eens goed door.
Sommige aangepaste inhoud werken niet met elkaar en/of je hebt een bepaalde versie van De Sims 4 nodig.
Bij problemen kan je beter contact opnemen met de maker van de aangepaste inhoud.


Welk bestandstype had je dan gekoppeld om te laten openen met Internet Explorer?
Je kan dit wijzigen door: Rechtsklik op het een bestand van dit type, kies "Openen met" en dan "Standaardprogramma kiezen".
Vervolgens selecteer je uit de getoonde lijst een programma waar je dit bestandstype mee wilt gaan openen en klik je op "OK".
Het betreffende bestandstype wordt voortaan geopend met het gekozen programma.


Groetjes.
Bericht 2 van 5 (514 Weergaven)

Re: Mods (CC)

★ Novice
bij mij worden er sommige ook niet in het spel weergegeven het is in de legacy editie
Bericht 3 van 5 (274 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mods (CC)

★★★★★ Expert
Dat ligt echt bij de maker van de gebruikte aangepaste inhoud, @PARVANEH.
Kijk eens of dit vermeld staat in de vaak bijgeleverde documentatie of op de website waar je het vanaf had gedownload.
Anders, navraag doen bij de maker.
Mogelijk is het dat de gebruikte aangepaste inhoud echt iets gebruikt dat alleen aanwezig is bij de normale versie van De Sims 4.
Wil je deze aangepaste inhoud dan toch gebruiken, dan zal je dus moeten zorgen dat jouw computer (weer) voldoet aan de gestelde systeemeisen van De Sims 4 (alleen basisspel, de normale (64-bits) versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Of weglaten, als het toch niet te gebruiken is.

Groetjes.
Bericht 4 van 5 (268 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mods (CC)

Champion

@PARVANEH  In sommige gevallen zal je bij de Legacy Editie ook op zoek moeten gaan naar aangepaste inhoud (zoals custom content of modificaties) die speciaal voor deze editie is gemaakt. Kijk daarom altijd of de mods geschikt zijn voor de Legacy Editie.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 5 (263 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help