Misdaadplattegrond werkt niet

door Sammieyummy
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Misdaadplattegrond werkt niet

★★ Novice

In de Sims 4 Aan het werk wil ik mijn sim graag naar de hoogste trede van de politie carrière laten werken, maar het spel zit vol problemen. Op dag 1 moest mijn sim op de misdaadplattegrond klikken, maar er kon niet op geklikt worden. Op dag 2 krijgt ze bericht dat ze het beter moet doen en moet patrouilleren (daarvoor moet weer op de plattegrond geklikt worden). Gelukkig werkte dit, maar eenmaal klaar met deze taak en terug op het politiebureau, werd de plattegrond weer belangrijk. De juiste taak stond er alleen niet bij, er stond alleen maar patrouilleren, maar dat was niet de taak die de Sim kreeg, ze moest namelijk een opsporingsbericht uitsturen. Is er een oplossing voor dit probleem? Ik vind het namelijk niet tof dat ik een uitbreiding koop en vervolgens de verschillende treden in het beroep niet vrij kan spelen...

Bericht 1 van 3 (2.150 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Misdaadplattegrond werkt niet

Het lijkt er op dat er doordat dag 1 niet voltooid kon worden er iets fout is gegaan. Probeer de carrière eens opnieuw te starten.


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (2.291 Weergaven)

Alle reacties

Re: Misdaadplattegrond werkt niet

Het lijkt er op dat er doordat dag 1 niet voltooid kon worden er iets fout is gegaan. Probeer de carrière eens opnieuw te starten.


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 2 van 3 (2.292 Weergaven)

Re: Misdaadplattegrond werkt niet

★★ Novice

Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb de sim ontslag laten nemen en de baan opnieuw genomen en tot nu toe werkt het wel. Hopelijk blijft het werken! 

Bericht 3 van 3 (2.142 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help