Re: Mijn gezinnen worden niet opgeslagen :(

door lottevdwielen
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Mijn gezinnen worden niet opgeslagen :(

★★★ Newbie

Als ik een gezin heb gemaakt, wil ik een kavel/huis kiezen en als ik dan wil verhuizen, is mn gezin weg en word ik naar een nieuw gezin maken gestuurd. Wat moet ik doen?

Bericht 1 van 7 (292 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn gezinnen worden niet opgeslagen :(

Champion
@lottevdwielen Zou je kunnen aangeven wat je precies doet nadat je een gezin hebt gemaakt? Als je het vinkje helemaal rechts hebt aangeklikt. Wat gebeurt er dan?
Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 7 (288 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn gezinnen worden niet opgeslagen :(

★★★ Newbie

Dan klik in inderdaad op het vinkje helemaal rechts. Dan krijg ik een foto van mn gezin in beeld en dan klik ik nogmaals op het vinkje. Dan kan ik een woonwereld kiezen, en dan een kavel of huis kiezen. Als ik dan op een kavel heb geklikt, kan ik kiezen uit bouwen, bezoeken of nieuw huishouden maken om te verhuizen. Het lijkt er dus op dat het gezin dat ik heb gemaakt gelijk niet is opgeslagen.

Bericht 3 van 7 (285 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn gezinnen worden niet opgeslagen :(

[ Bewerkt ]
Champion

@lottevdwielenKies dan voor bouwen, want alleen dan kan jouw nieuwe gezin ergens gaan wonen. Je kan natuurlijk ook kiezen om een al bestaand huis te betrekken. Dat hangt een beetje af van hoeveel Simoleons je wil en kan besteden.
Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 7 (283 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn gezinnen worden niet opgeslagen :(

★★★ Newbie

Oké bedankt. Alleen blijft mn scherm nu de hele tijd laden nadat ik op bouwen heb geklikt. Heb het al een paar keer opnieuw opgestart maar dat werkt niet. Heb je daar ook een tip voor? Standard smile 

Bericht 5 van 7 (280 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn gezinnen worden niet opgeslagen :(

Champion
@lottevdwielen Dat zou eigenlijk niet mogen gebeuren. voldoet jouw computer aan de systeemeisen voor de Sims 4? https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-system-requirements/

Zou je wat meer details van jouw computer of laptop willen delen?
Het beste voor ons is als je een DxDiag.txt maakt en die bijvoegt bij beantwoorden.
Zo'n bestand maak je zo: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/. Sla het bestand wel op als *.txt dat verzend wat makkelijker.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 7 (276 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn gezinnen worden niet opgeslagen :(

★★★★★ Expert
Gebruik je soms aangepaste inhoud ("modificaties"), dan verwijder deze allemaal, @lottevdwielen. Doe de basisstappen. Test met een andere, nieuw gemaakt of standaard meegeleverde Sim / huishouden.
Waarschijnlijk heb je nog bepaalde programma's (op de achtergrond) openstaan, die verhinderen dat De Sims 4 wel goed kan werken. Je zal deze allemaal eens moeten afsluiten, om te zien of er verbetering is, waardoor langer duren van laden en opslaan is verdwenen of minder is geworden.

Controleer of jouw computer voldoet aan de gevraagde systeemeisen voor De Sims 4.
Om uitbreidingen en aanvullingen te kunnen gebruiken, dient jouw computer ook te voldoen aan hun gevraagde aparte systeemeisen, als aan de aanbevolen systeemeisen van hun basisspel.


Groetjes.
Bericht 7 van 7 (262 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help