Mijn fut club is verwijderd

door okkevandersteeg
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Mijn fut club is verwijderd

★★★ Newbie
Ik verloor een weddenschap tegen een vriend en moest toen 3 bronze spelers van 10k kopen ik had dat gedaan en opeens kreeg ik een bericht dat mijn fut club is verwijderd
Bericht 1 van 4 (478 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Mijn fut club is verwijderd

EA SPORTS FC Team

Alleen wanneer je de regels niet hebt overtreden. Je kunt een onderzoek laten instellen of het terecht was of niet, maar de manier waarop je het beschreven hebt geeft aan dat de regels overtreden zijn.

 

https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 4 (472 Weergaven)

Alle reacties

Re: Mijn fut club is verwijderd

EA SPORTS FC Team

@okkevandersteeg Dat komt doordat het niet toegestaan is om coins op deze manier over te zetten.

 

Dit wordt gezien als een vorm van coin distributie waarop dit soort sancties kunnen volgen.

Jason.png
Bericht 2 van 4 (458 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn fut club is verwijderd

★★★ Newbie
Is het mogelijk om je club terug te krijgen
Bericht 3 van 4 (438 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn fut club is verwijderd

EA SPORTS FC Team

Alleen wanneer je de regels niet hebt overtreden. Je kunt een onderzoek laten instellen of het terecht was of niet, maar de manier waarop je het beschreven hebt geeft aan dat de regels overtreden zijn.

 

https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/

Jason.png
Bericht 4 van 4 (473 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help